کد خبر: ۸۲۵۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
اين مجري گفت: عمرو موسي يك چهره شناخته شده در عرصه‌ي سياست جهان عرب است؛ ايشان سال‌هاي طولاني وزير امور خارجه دولت آقاي حسني مبارك، دبير كل اتحاديه عرب و نماينده مصر در سازمان ملل متحد بود، به همين خاطر از ديدگاه همه يك چهره منطقه‌يي و ملي فراتر از مصر به شمار مي‌رود.
مرتضي حيدري كه در حال حاضر اجراي برنامه‌ي «فراسو» را عهده‌دار است، درباره‌ي گفت‌وگويش با عمرو موسي خاطرنشان كرد: آقاي عمرو موسي نه فقط در مصر بلكه يك چهره‌ي شناخته شده در كل جهان عرب است و به نظر من يك چهره منطقه‌يي و ملي فراتر از مصر است.

اين مجري ـ كارشناس تلويزيون در گفت‌وگو با  ايسنا، گفت: عمرو موسي يك چهره شناخته شده در عرصه‌ي سياست جهان عرب است؛ ايشان سال‌هاي طولاني وزير امور خارجه دولت آقاي حسني مبارك، دبير كل اتحاديه عرب و نماينده مصر در سازمان ملل متحد بود، به همين خاطر از ديدگاه همه يك چهره منطقه‌يي و ملي فراتر از مصر به شمار مي‌رود.

وي با اشاره به جايگاه «عمرو موسي» در انتخابات رياست جمهوري مصر يادآور شد: ايشان از جمله شخصيت‌هايي بودند كه در انتخابات رياست جمهوري مصر جايگاه خيلي خوبي داشت و توانست آراي بالايي را كسب كند.

همچنين او درباره موضوع گفت‌وگويش با عمرو موسي در برنامه‌ي «فراسو» گفت: در اين مصاحبه نكات خوبي درباره‌ي فضاي داخلي مصر،‌ خاورميانه، آمريكا و همچنين جايگاه ايران از سوي عمرو موسي مطرح شد كه به نظرم قابل ملاحظه است و مي‌توان گفت يك گفت‌وگوي خيلي خوبي بود.

حيدري در پايان با بيان اينكه شخصيت‌هاي بسيار ديگري براي حضور در برنامه‌ي «فراسو» در نظر گرفته شده‌اند، خاطرنشان كرد: علاوه بر آقاي عمرو موسي با يك شخصيت مصري ديگر گفت‌وگو انجام داده‌ام كه اميدوارم به پخش برسد. يكسري شخصيت‌هاي سياسي ديگر هم براي حضور در برنامه‌ي «فراسو» هماهنگ كرده‌ايم و حتي تاييديه هم گرفته‌ايم اما به دليل اينكه زمان پخشش مشخص نيست، بهتر است اعلام نكنيم چرا كه ممكن است پيش بينندگان بدقول شويم.

عمرو موسی شنبه ـ 8 مهر ماه ـ با حضور در برنامه «فراسو» به طرح دیدگاه‌هایش درباره‌ي تحولات خاورمیانه و انقلاب مصر پرداخت.

در این مصاحبه یک ساعته عمرو موسی در مقابل مرتضی حیدری مجری برنامه به مسائلی همچون انقلاب مصر، تحولات خاورمیانه و در نهایت بیداری اسلامی پاسخ داد.

برنامه «فراسو» یك برنامه گفت و گو محور است كه قصد دارد برای نخستین بار گفت و گوهای مفصلی را با 52 شخصیت های مطرح جهان ترتیب دهد. این برنامه به دنبال گفتگوی ساده اما صریح با شخصیتهای نام آشنا، صاحب نظر و تأثیرگذار در عرصه­‌ی بین­‌المللی و بررسی دیدگاه­های آنها در مورد مسایل جهان است. البته رویکرد این برنامه تنها سیاسی نبوده و به شخصیت­‌های تأثیرگذار در حوزه­‌های دیگر نظیر علم و فناوری، ادبیات، هنر و سینما و حتی ورزش نیز خواهد پرداخت.

«فراسو» به تهیه‌کنندگی امیر فکری کاری از گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار سیما است. تكرار گفت‌وگوي مرتضي حيدري با عمرو موسي چهارشنبه ساعت 16 از شبكه چهار پخش مي‌شود.

مرتضي حيدري تاكنون با شخصيت‌هايي چون بشار اسد، سيد حسن نصرالله و عمرو موسي گفت‌وگوي تلويزيوني داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها