کد خبر: ۸۲۵۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:پس از مشکلات به وجود آمده برای بازیکنان این تیم در دیدار با سپاهان تمام موارد مشکوک به آزمایشگاه داده شده است و جواب آزمایشگاه نیز تا 2 روز آینده آماده خواهد شد.


وجیه الله چشمه سری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا،گفت: روز گذشته با آزمایشگاه تماس گرفتم و اعلام کردند جواب آزمایش تا 2 روز دیگر آماده خواهد شد و ما هم از آنها خواسته ایم تا هرچه سریعتر دلایل مشکلات به وجود آمده را به ما اعلام کنند.

وی ادامه داد: آزمایشگاه تاکنون هیچ جوابی به من نداده است و تنها چیزی که اعلام کردند این بود که کارهای آماده سازی نمونه ها را انجام داده اند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:درحال حاضر هیچ چیز نمی توانم در خصوص مشکل به وجود آمده برای بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کنم و باید منتظر آماده شدن جواب آزمایش باشیم. تنها کاری که باید انجام می دادیم ارسال به موقع نمونه ها به آزمایشگاه بود که این کار نیز در همان شب بازی انجام شد.

وی در خصوص وضعیت مصدومان پرسپولیس، تصریح کرد: پولادی روز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شد وخوشبختانه بدون مشکلی با تیم تمرین می کند.

وی اظهارداشت: امیر حسین فشنگچی نیز امروز به همراه سایر بازیکنان تیم تمرین کرد اما معتقدم او هنوز آماده نیست و بعد از دیدار با سایپا می توان روی او حساب کرد.

چشمه سری در خصوص آخرین وضعیت حمید علی عسگر، خاطرنشان کرد: وضعیت این بازیکن پس از دیدار با سایپا مشخص خواهد شد و در خصوص او هیچ عجله ای نخواهیم داشت.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برطرف نشدن مشکل غلام رضا رضایی، گفت: کشیدگی کشاله رضایی همچنان پابرجاست و در خصوص این بازیکن نمی توانیم ریسک کنیم.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به گفته خود دردیدار با سپاهان بارها دچار سرگیجه شدند و به زمین خوردند که این مساله باعث شد تا کادرپزشکی این تیم نمونه آب مصرفی این تیم در اصفهان را به آزمایشگاه ارسال کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
وقت کشی میخواهید بکنید
اگه راست میگید مثل مرد بگید فیلم بود خلاص
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها