کد خبر: ۸۲۲۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت‌: فدراسیون در انتخاب بهترین مربی کشتی فرنگی جهان از سوی فیلا نقشی نداشته است.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخاب بهترین مربی کشتی فرنگی جهان از سوی فیلا گفت: چمن‌گلی از جامعه کشتی و از تحصیل‌کرده‌های این رشته است که سوابق مدیریتی خوبی هم دارد، اما فدراسیون کشتی در این انتخاب نقشی نداشته است.

وی ادامه داد: اگر از من و فدراسیون کشتی نظر می‌خواستند معلوم بود انتخاب ما چه کسی بود. همه می‌دانند بهترین مربی جهان چه کسی است. محمد بنا که موفق به کسب 3 مدال طلای المپیک و قهرمانی تیمی در لندن شده است بدون شک شایسته این عنوان است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: این هم افتخاری برای کشتی به خصوص کشتی فرنگی است، اما بدون شک بهترین مربی جهان محمد بنا است که در المپیک کاری بی‌نظیر کرد و با پشت سر گذاشتن روس‌ها و ایستادن بر سکوی نخست المپیک کار بزرگی انجام داد که از دست هر مربی بر نمی‌آید.

رنگرز عنوان کرد: انتخاب چمن‌گلی را هم به جامعه کشتی تبریک می‌گویم و نشان می‌دهد که کشتی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. محمد بنا هم با این همه افتخار نیاز به چنین عناوینی ندارد و به اعتقاد تمام مردم اسطوره مربیان عرصه المپیک است.

وی درباره حضور کشتی‌گیران در مسابقات دانشجویان جهان گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان آغاز شده است و دانشجویان هم در خانه کشتی شماره 2 حدود یک ماه تمرینات را پیگیری می‌کنند. مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده است و فردا انشالله اعزام می‌شوند. آزادکاران دوشنبه و فرنگی‌کاران پنجشنبه وزن‌کشی دارند و برای دفاع از عناوین قهرمانی خود اعزام می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها