کد خبر: ۸۲۲۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
هافبک های ما برخلاف نظر من به راحتی میانه میدان را به بازیکنان حریف دادند و همین مسئله فشار تیم حریف را در اواخر بازی بر ما بیشتر کرد
Asghar Sharafi
ok

سایت گل- بازگشت برق شیراز به دسته اول با تساوی هراه بود. این تیم که در دو بازی اول خود به دلیل مشکلات اداری به میدان نرفته بود و دیدار با نیروی زمینی هم سه بر صفر به نفع حریف تهرانی اعلام شده، در جدال با شهرداری یاسوج تن به تساوی خانگی داد. در این دیدار و به خصوص در نیمه دوم شاگردان اصغر شرفی مغلوب بازی حریف بودند. خط دفاع و دروازه بان برق نتوانست نمره قبولی بگیرد و شرفی از هافبک هایش هم راضی نبود. او درباره این بازی گفت« متاسفانه دریافت گل در دقیقه ۹۰ از تیم حریف باعث شد بازی برده را با تساوی عوض کنیم . از نتیجه بازی رضایت ندارم ولی از دوندگی شاگردانم و زحمات آنان در طول بازی راضی هستم و اگر کمی دقت می کردند اکنون در اولین بازی می توانستیم برنده این دیدار باشیم ولی افسوس ۳امتیاز حساس را از دست دادیم .


شرفی در مورد استرس بازیکنانش هم اظهار داشت«فرق ما با تیم حریف این بود که شهرداری سومین دیدار خود را در لیگ دسته ۱ انجام می داد اما برق بعد از لغو دو بازی، این اولین دیدارش در این رقابتها بود که این امر موجب شد بازیکنان کمی استرس داشته باشند ولی با این وجود توانستیم دوگل بزنیم »

سرمربی برق شیرازدرجواب سوال خبرنگاری که پرسید بازیکنان میانی شما فضای زیادی به حریف دادند ؟! گفت :« من با نظر شما موافقم و هافبک های ما برخلاف نظر من به راحتی میانه میدان را به بازیکنان حریف دادند و همین مسئله فشار تیم حریف را در اواخر بازی بر ما بیشتر کرد که با اشتباه فردی بازیکنان برق گل تساوی را دریافت کردیم .»

برق بعد از آن که روز 28بهمن ماه 1390استقلال صنعتی را با یک گل شکست داد اکنون 228روز است که رنگ برد را ندیده. با این وجود شرفی به آینده تیمش امیدوار است و می گوید«به لطف خدا با ترمیم کردن نقاط ضعف ان شااله در بازیهای آینده هواداران عزیز را خوشحال میکنیم . جادارد از تماشاگران واقعی برق که استقبال خوبی از اولین دیدار تیم محبوبشان داشتند تشکر وقدردانی کرده و امیدوارم در ادامه هم ما را تنها نگذارند . »

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها