کد خبر: ۸۲۲۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
اتحاديه انجمن‌های اسلامی اسپانيا(UCIDE) انتشار كاريكاتور موهن به پيامبر اسلام(ص) در نشريه «ال‌خويس» را محكوم كرد.
ایکنا؛ به دنبال موج اهانت ها به مقدسات مسلمانان این بار نشریه طنز "ال خویس" اسپانیا به ساحت پیامبر اعظم(ص) جسارت کرد.

به دنبال انتشار كاريكاتور موهن به ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص) در نشريه طنز «ال‌خويس» اسپانيا، اتحاديه انجمن‌های اسلامی اين كشور با صدور بيانيه‌ای، از تصميم خود برای شكايت عليه مديران اين هفته‌نامه خبر داد.


در بخشی از اين بيانيه آمده است: انتشار تصوير موهن به مقدسات اسلامی در نشريه ال‌خويس، مسلمانان اسپانيا را وادار كرد تا برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، از مقامات قضايی ياری بگيرند.



در ادامه اين بيانيه، اتحاديه انجمن‌های اسلامی اسپانيا تاكيد می‌كند: در حال حاضر، بهترين روش برای مقابله با چنين اقداماتی، دوری از خشونت، حفط آرامش و ياری گرفتن از قوانين كشور اسپانياست.



يادآور می‌شود، درحالی كه فرياد اعتراض مسلمانان جهان عليه ساخت فيلم آمريكايی و چاپ كاريكاتورهای موهن به ساحت قدسی پيامبر اعظم(ص) در نشريه فرانسوی همچنان ادامه دارد، اين‌بار نشريه طنز «ال‌خويس»(El Jueves) اسپانيا، در شماره آخر خود، تصويری موهن به پيامبر(ص) را منتشر كرد.



سردبير اين نشريه در گفت‌وگو با خبرگزاری رويترز، بار ديگر اعتقادات مسلمانان را مورد تمسخر قرار داده و گفت: ما در اين كاريكاتور سعی كرده‌ايم با نگاهی طنزآلود به پيامبر اسلام(ص) از نگاه مسلمانان بپردازيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها