کد خبر: ۸۲۲۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
خیلی ترسیده بودم و حتی گریه می کردم. اما بچه ها سعی می کردند دلداری ام بدهند و می گفتند مشکلی برای رباط صلیبی ات پیش نمی آید
رضا حقیقی مهدی رحمتی محسن قهرمانی
ok
سایت گل -با وجود پیروزی فجر سپاسی مقابل تراکتورسازی و ادامه نتایج خوب شاگردان محمود یاوری از اردوی فجرسپاسی خبر های خوبی به گوش نمی رسد. در بیست دقیقه پایانی بازی رضا حقیقی کاپیتان مشهدی فجرسپاسی دچار مصدومیت شد. گفته می شد حقیقی از ناحیه رباط داخلی مصدوم شده و بین 4 تا 6 هفته دور از میدان خواهد بود اما او امیدوار است مشکل اش حاد نباشد. البته حقیقی قطعا در بازی تیمش با آلومینیوم هرمزگان غایب خواهد بود.

-وضعیت مصدومیت ات مشخص شد؟

هنوز هیچ چیز معلوم نیست. پس از مصدومیت در جریان بازی با تراکتورسازی کادر پزشکی سریع یخ درمانی کردند و دکتر تیم پس از معاینه اولیه گفت مشکل حادی نیست و رباط صلیبی خارجی ام آسیب ندیده است و شاید رباط داخلی دچار کشیدگی شده باشد.

-عکس mri شدت و میزان مصدومیتت را مشخص نکرد؟

هنوز عکس mri نگرفته ام چون پنج شنبه زانویم تورم زیادی داشت و امکان گرفتن عکس وجود نداشت. دیروز هم به خاطر تعطیلی مراکز عکس برداری پزشکی نتوانستم عکس mri  بگیرم. انشا الله امروز عکس می گیرم تا فردا هم جوابش مشخص می شود. البته الان ورم پایم کم شده و دردش هم کمتر شده است.


-چطور شد مصدوم شدی؟

 در یک صحنه که صاحب توپ بودم پس از برخورد با مهدی کریمیان روی زمین افتادم و او هم روی زانویم افتاد و درد شدیدی را در پایم احساس کردم. خیلی ترسیده بودم و حتی گریه می کردم. اما بچه ها سعی می کردند دلداری ام بدهند و می گفتند مشکلی برای رباط صلیبی ات پیش نمی آید.

-درست در زمانی که همه از دعوت تو به تیم ملی صحبت می کنند مصدوم شدی!

فکر می کنم بازیکن بدشانسی هستم! هر بار که صحبت تیم ملی می شود یا ویزایم آماده نمی شود یا اصلا مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار نمی گیرم. الان هم که احساس می کنم می توانم ملی پوش شوم مصدوم شدم!

-کمی از نتایج فجر سپاسی بگو. برخی هنوز فجرسپاسی مدعی را باور ندارند.

خب شاید این به خاطر قبلی از فجرسپاسی است چون این تیم در فصلی که نتایج خوبی می گرفت سقوط کرد. آن فصل من هم در آن تیم بودم اما تیم  امسال با آن تیم خیلی فرق می کند و نتایجش اصلا جرقه و اتفاقی نیست.

-چه فرقی بین تیم مهابادی و تیم یاوری است؟

آقای یاوری با دانش و تجربه بالایش بچه ها را به خودباوری رسانده و الان ما در همه بازیها برای پیروزی به میدان می رویم. ما دو تا باخت داشتیم که مقابل ملوان و سپاهان بوده اما در آن دو بازی اصلا مستحق شکست نبودیم. فرق دیگر تیم امسال با تیم زمان مهابادی بدنسازی است. واقعا شرایط تیم ما آنقدر خوب است که تیم تازه در نیمه دوم راه می افتد و بچه های ما هر بازی حداقل پنج موقعیت تک به تک ایجاد می کنند. تیمی که این همه موقعیت گل ایجاد کند قطعا اتفاقی نتیجه نمی گیرد و سقوط نمی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها