کد خبر: ۸۲۲۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
اکثر مسلمانان، خصوصا مسلمانان آلمان از چنین جنبشی کاملا جدا هستند و هر چه ما بیشتر به کسانی که با یک دین متفاوت به سمت ما آمده اند خوش آمد بگوییم بهتر است.
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به صراحت اعلام کرد که اسلام بخشی از آلمان است و هشدار داد که افراط گرایی عده ای  نباید با اسلام مسلمانان آلمان اشتباه گرفته شود. او همچنین در کنفرانس تلفنی حزب CDU با حضور حدود 7000 نفر از مسئولین این حزب اعلام کرد که باید با حدود 3 میلیون مسلمان آلمان کنار آمد. مرکل در جواب سوال یکی از اعضا گفت: ما باید در رابطه با این موضوع با صراحت بگوییم بله، مسلمانان بخشی از ما هستند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، با توجه به تظاهرات و واکنش های مسلمانان در کشورهای مختلف علیه فیلم و کاریکاتور های موهن به پیامبر اسلام (ص)، مرکل تقاضا کرد که اسلام آلمان و افراطگری در اسلام با دقت بیشتری تفکیک شوند.

 او در این باره هشدار داد که ما باید شدیدا مراقب باشیم که این دو را باهم جمع نبندیم زیرا افراطگرایان اسلامگرا همان مسلمانان ساکن در آلمان نیستند.

مرکل افزود:  خشونت هرکجا که باشد ممنوع است هرکسی که در این زمینه تابع قانون نباشد مجازات خواهد شد.

 او همچنین گفته است که اکثر مسلمانان، خصوصا مسلمانان آلمان از چنین جنبشی کاملا جدا هستند و هر چه ما بیشتر به کسانی که با یک دین متفاوت به سمت ما آمده اند خوش آمد بگوییم بهتر است.

گفتنی است؛ چندی پیش " بی باک" گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن نشریه تایتانیک آلمان قصد جسارتی دوباره به پیامبر اسلام را دارد. دولت فدرال آلمان با استدلال وجود بیان آزادی در آلمان قصد ندارد جلوی این حرکتهای ضداسلامی را بگیرد و حتی از پخش فیلم ضداسلامی در آلمان خبردادند. اما بعد از آنکه یک گروه ضد اسلامی راست گرا اعلام کرد که این فیلم موهن را در آلمان به نمایش خواهد گذاشت، مرکل نیز از ترس خشم مسلمانان المان از ممنوعیت نمایش عمومی آن طرفداری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها