کد خبر: ۸۲۲۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال با بيان اينکه "مجيدي در حق ما کم لطفي کرد"، گفت: تلاش زيادي کردم تا مجيدي در نيم فصل به کمک استقلال بيايد اما مسائل و اختلافاتي بين وي و قلعه نويي پيش آمد که باعث شد به نتيجه نرسم.
علي فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خداحافظي فرهاد مجيدي از دنياي فوتبال و همچنين مسائل روز باشگاه استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: در فوتبال حرفه‌اي هر مربي نظر خود را دارد و خيلي از بازيکنان بزرگ فوتبال به دو دليل نمي‌توانند با يک مربي کار کنند يا به خاطر مسائل فني و يا به دليل همراه نبودن نظرات و افکار بازيکن با سرمربي تيم. متاسفانه ورزش فوتبال بي‌رحم است و خيلي از بازيکنان بزرگ استقلال که حتي تا 36 سالگي نيز بازي نکرده‌اند مجبور به خداحافظي از فوتبال شدند.

وي درهمين خصوص افزود: فوتبال يک روز تمام مي‌شود اما اميدوارم فرهاد مجيدي بعد از خداحافظي از فوتبال به دور از حواشي و به خاطر هواداران دوره‌هاي مربيگري را گذرانده و روزي در کسوت مربي به کمک استقلال بيايد.

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد: به عنوان مديرعامل استقلال در تلاش بودم که خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال اتفاق نيافتد و در نيم فصل فرهاد مجيدي به کمک استقلال بيايد، حتي با وي در اين خصوص مذاکره نيز کردم اما مسائل و اختلافاتي که بين مجيدي و قلعه نويي پيش آمد و صحبت‌هايي رد و بدل شد که باعث شد تلاش ما به نتيجه نرسد.

وي افزود: من شايد به عنوان يک مديرعامل بتوانم از نفوذ خود استفاده کرده و يک بازيکن را به زور به يک سرمربي تحميل کنم اما اگر آن سرمربي به آن بازيکن اعتقادي نداشته باشد و وي را نيمکت نشين کند آيا در آن زمان کاري از دست من برمي‌آيد؟!

فتح الله زاده خاطر نشان کرد: درحال حاضر بايد بگويم فرهاد مجيدي کار خوبي کرد که مانند علي دايي در اوج و محبوبيت از فوتبال خداحافظي کرد. حتي اسطوره‌اي مانند ناصر حجازي با اينکه دروازه بان نيز بود در سني پايين‌تر از فرهاد مجيدي از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

وي تاکيد کرد: دوران فوتبال يک بازيکن، مديرعامل يک مدير، يک مربي و ... تمام مي‌شود اما اميدوارم که معرفت انسان‌ها تمام نشود. اگر ما محبوب مي‌شويم فقط به واسطه هواداران است بنابراين آنچه که از دست‌مان برمي‌آيد بايد براي آنها انجام دهيم. من فکر مي‌کنم فرهاد مجيدي در 36 سالگي تمام نشده بلکه تازه متولد شده و مي‌تواند محبوبيت خود را در کسوت مربيگري در آينده نيز حفظ کند.

مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد: متاسفانه برغم زحمت‌هايي که براي فرهاد مجيدي کشيده‌ام، وي در حق ما کم لطفي کرد اما من تمام تلاش خود را مي‌کنم که يک بازي خداحافظي در شان وي با يک تيم بزرگ خارجي پس از پايان رقابت‌هاي ليگ برترتدارک ببينيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که "منظورتان از کم لطفي فرهاد مجيدي در حق شما چيست؟"، خاطر نشان کرد: من پيش از آغاز فصل و در زمان نقل و انتقالات از فرهاد مجيدي انتظار داشتم که تحمل بيشتري داشته و نسبت به قلعه نويي واکنش نشان ندهد چه بسا اگر اين کار را انجام مي‌داد، شرايط به گونه ديگري رقم خورده بود و امروز شاهد خداحافظي وي از فوتبال نبوديم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين پرسش که "آيا از اين پس تشويق فرهاد مجيدي روي سکوها باعث ايجاد دو دستگي بين تماشاگران و استرس در بين بازيکنان و به ويژه مهاجمان استقلال نخواهد شد؟"، تاکيد کرد: اگر هواداران روي سکوها فرهاد مجيدي را تشويق کنند ناراحت نمي‌شوم و هيچ حساسيتي نسبت به اين موضوع ندارم اما انتظار ما از هواداران اين است که از دقيقه 85 به بعد به تشويق وي بپردازند.

وي در همين خصوص افزود: ما نيز مانند هواداران مي‌دانيم که مهاجمان تيم استقلال در 10 هفته‌اي که از رقابت‌هاي ليگ برتر گذشته عملکرد خوبي نداشته‌اند اما آيا با شعار دادن و تشويق فرهاد مجيدي اين موضوع حل مي‌شود؟ آيا اين عمل باعث نمي‌شود که بازيکنان از نظر روحي دچار استرس شده و تمرکز خود را از دست بدهند و شرايطي مانند بازيکنان تيم پرسپوليس پيدا کنند؟ انتظار من از هواداران اين است که حداقل تا نيم فصل به ما فرصت دهند.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص حل نشدن مشکلات مالي بازيکنان تيم و اينکه يک طلبکار حکم جلب يکي از ستاره‌هاي تيم استقلال را به دليل پاس نشدن چک‌هايش گرفته است، گفت: ما قرارداد خود را با اسپانسر جديد امضا کرده و چک‌ها را نيز دريافت کرده‌ايم اما با توجه به اينکه اين چک‌ها مدت‌دار است در حال حاضر در حال تبديل آنها به چک روز و پول هستيم تا در اختيار بازيکنان و کادر فني تيم قرار دهيم، مطمئن باشيد تا چهارشنبه به بازيکنان پول خواهيم داد.

وي در خاتمه تصريح کرد: پيرامون مسائلي که درباره جلب يکي از بازيکنان اصلي تيم استقلال به دليل پاس نشدن چک‌هايش در برخي رسانه‌ها مطرح شده بايد بگويم يکي از بازيکنان تيم با توجه به قول‌هايي که ما داده بوديم و حسابي که روي پرداختي‌هاي باشگاه کرده بود، معامله‌اي را انجام و چک‌هايي را در اختيار فروشنده قرار داده که اين چک‌ها پاس نشده است. اين موضوع واکنش آن فروشنده را به دنبال داشت که با وساطتي که انجام داديم از فرد طلبکار خواستيم که براي پاس شدن چک‌هايش کمي صبر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها