کد خبر: ۸۲۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۸ دی ۱۳۸۹
در اعتراض به بيانيه ۱۹ دي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام؛
اعضاي هئيت داوري فراكسيون اصولگرايان در اعتراض به بيانه 19 دي هاشمي رفسنجاني، نامه‌اي خطاب ‌به وي مي‌نويسند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، جلسه هيئت داوري فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم، صبح امروز (سه‌شنبه) در خانه ملت برگزار شد و مباحث جاري روز از جمله بيانيه‌‌ آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ‌در‌خصوص 19 دي صادر ‌مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش، مقرر شد كه اعضاي هئيت داوري فراكسيون اصولگرايان به همراه نمايندگان روحاني مجلس نامه‌اي به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام نوشته و از وي بخواهند حساسيت خود را در همه امور داشته باشند.

حجت‌الاسلام ابراهيمي رئيس هيئت داوري اصولگرايان مجلس ضمن اعلام اين خبر به خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، به فتنه 88 و اهانت فتنه‌گران به روحانيت اشاره كرد و گفت: در اين نامه خطاب به آقاي هاشمي رفسنجاني خواهيم نوشت كه در دوران موسوم به اصلاحات، اصلاح‌طلبان به صراحت به روحانيت اهانت مي‌كرند اما شما موضع گيري نمي‌كرديد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۲۹ دی ۱۳۸۹
۰
۰
بعضی ها مثل سگ (ببخشید)از آقای هاشمی می ترسند>>>چرا او را باعث و بانی تمامی مشکلات عنوان نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به خداوند سوگند که مسلمان واقعی توی این دوره وزمونه خیلی کم پیدا می شود..........خدایا تو خودت این دست اندکاران بلندپایه کشور راببخش و به آنها رحم کن و هدایتشون کن از آتش جهنم................
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها