به گزارش بولتن نیوز، زمان چندانی تا انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی
نمانده و رسانه ها به دنبال گمانه زنی اسامی کاندیداهای مطرح در این عرصه
هستند اما رسانه نزدیک به محمد باقر قالیباف برای دومین بار، با اهداف خاص،
دست به اقدام ناشیانه ای زده است.
در حالیکه از چند ماه پیش به صورت غیر رسمی نام چهره های مختلف برای
کاندیداتوری در انتخابات مطرح شده اما یک سایت نزدیک به محمد باقر
قالیباف با استفاده از یک تاکتیک سوخته نام اکثر کاندیداهای مطرح به غیر
از آقای قالیباف را منتشر کرده و تحلیلی از افراد برای مخاطبان ارائه داده
است.
این سایت خبری نوشت: در حال حاضر از چهره ها و شخصیت های زیر به عنوان
کاندیدای احتمالی انتخابات یاد می شود؛ محسن رضایی، علی لاریجانی، محمد رضا
نهاوندیان، مصطفی پور محمدی، مهدی چمران، حداد عادل، سعید جلیلی، کامران
باقری لنکرانی، اسفندیار رحیم مشایی، علی نیکزاد، علی اکبر صالحی، ثمره
هاشمی، محمد رضا عارف، محمد علی نجفی، اسحاق جهانگیری، سید محمد خاتمی، علی
اکبر هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ناطق نوری و علی اکبر ولایتی.
این سایت خبري در بخش دیگری از مطلب خود با اعلام کاندیداهای مطرح در جبهه اصول
گرایان از محسن رضایی ، علی لاریجانی ، مهدی چمران ، مصطفی پورمحمدی ،
محمدرضا نهاوندیان نام برده و به با زیرکی خاصی !! نوشته است: در عین حال
برخی رسانه ها هم از درخواست هایی از شهردار تهران برای ورود به انتخابات
خبر می دهند.
این در حالیست که تحرکات سیاسی - انتخاباتی تیم محمد باقر قالیباف کمتر از
برخی از کاندیداهای اصول گرایان برای ریاست جمهوری نه تنها کمتر نیست بلکه
آگاهان امور سیاسی - رسانه ای به خوبی می دانند در پشت این تنزه طلبی
ساختگی چه اقدامات گسترده ای که در حال انجام است. آنها قصد دارند پس از یک
دوره هجمه رسانه ای، در سکوت رسانه ای، به اقدامات زیر ساختی خود ادامه
دهند.
سایت فوق از این تاکتیک فسیل شده برای تمرکز افکار عمومی بر روی
کاندیداهای رقیب و به زعم خود سوزاندن برگ انها در نزد افکار عمومی استفاده
کرده که اهداف استفاده از این شیوه کهنه بر اهل رسانه کاملا مشخص است.