کد خبر: ۸۱۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۸ دی ۱۳۸۹
«همه كساني كه به لبنان مي انديشند، بايد با صدور راي اين دادگاه مخالفت كنند زيرا در آن واقعيتي وجود ندارد» اين را سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان مي گويد تا براي همه روشن سازد آنچه در لبنان در حال وقوع است چيزي جز خيانت به مقاومت و هدفی جز بهم ریختن لبنان و منطقه نيست. 

به گزارش سرويس بين الملل جهان سيد حسن نصرالله با توجه فشار صهیونیست ها و امریکایی ها برای ایجاد اختلاف در لبنان با سوء استفاده از پرونده ترور حریری گفت: «درخصوص راي دادگاه، بعضي از مردم به ما مي گويند، مقاومت كنيد و منتظر بمانيد تا راي دادگاه صادر شود و سپس مواضع خود را مطرح كنيد. اما اعتقاد ما غير از اين است. ما نبايد در برابر راي دادگاه ساكت باشيم و نظاره‌گر باشيم چون به نظر ما، راي دادگاه برپايه ظلم و جور صادر مي شود. چرا بايد حزب‌الله اجازه دهد آبرويش از سوي اين دادگاه برده شود؟» 

نصرالله ضمن مخالفت با این دادگاه مطالباتش را چنین مشخص كرده است:« ما خواستار لغو حمايت و پشتيباني مالي لبنان از دادگاه بين‌المللي، خروج قضات لبناني از دادگاه و قطع روابط دولت لبنان با اين دادگاه بوده‌ايم و بر تحقق اين مطالبات اصرار داشته‌ايم.». 

اما این مطالبات که با میانجیگری سوریه و عربستان در حال به نتیجه رسیدن بود با نفوذ و لابی آمریکا و اسراییل بهم خورد و مسیر جریان دادگاه حریری به سمتی رفت که حزب الله را در مقام متهم نشاند.

همه نشانه ها و شواهد حاکی است توطئه ای بزرگ در لبنان در حال شکل گیری است . توطئه ای که بسیار فراتر از حزب الله را هدف قرارداده، به طوری که تمام جریان مقاومت اسلامی را نشانه رفته است.
امریکا و صهیونیست ها که نتوانستند در جنگ ۳۳ روزه مقاومت اسلامی را مهار کنند اکنون با طراحی بازی «ترور و دادگاه »در صدد بی اعتبار کردن جریان مقاومت در نزد افکار عمومی ملت ها هستند چرا که حزب الله نشان داده در دل و جان مردم نفوذ دارد و به همین دلیل شکست ناپذیر و قدرتمند است. 

روزهای آینده از این بازی بزرگ غرب بر علیه مقاومت اسلامی پرده برداری خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها