کد خبر: ۸۱۷۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: نمی دانم چرا رئیس کمیته فوتسال ظرف 3 روز نظرش درباره قرار داد وحید شمسایی تغییر کرد.

افشین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم مجوز ثبت قرار داد وحید شمسایی با تیم فوتسال دبیری تبریزی عنوان کرد: من هفته پیش به فدراسیون فوتبال رفتم و با ترابیان درباره حضور این بازیکن در تیمم سؤال کردم که او اعلام کرد که هیچ مشکلی وجود ندارد اما نمی‌دانم چرا هم اکنون که کار نهایی شده و قرار است شمسایی به تیم ما اضافه شود ترابیان اعلام می‌کند که این قرارداد نمی‌تواند ثبت شود.

وی ادامه داد: من پیگیر این موضوع خواهم بود. پیش کفاشیان می‌روم تا در مورد این موضوع با او صحبت کنم. 7 هفته است از لیگ برتر می‌گذرد و طبق آئین نامه فوتسال جذب بازیکنان آزاد مشکلی وجود ندارد. در فوتبال زمانی که سهمیه بازیکن لیگ برتری به اتمام می‌رسد اگر بازیکنی بخواهد اضافه شود باید در نیمه فصل این امر صورت بگیرد. اما در فوتسال این موضوع مشخص نشده و حتی پس از هفته اول نیز بازیکن می‌تواند به تیمی ملحق شود.

مدیر عامل باشگاه دبیری تاکید کرد: من هفته گذشته به فدراسیون فوتبال رفتم تا از آنها در این مورد استعلام بگیرم. معنی استعلام چیست؟ چرا در همان موقع این موضوع را اعلام نکردند. دبیری از 16 نفری که می‌توانست جذب کند 15 نفر اسم داده و این جای خالی طبق سهمیه فیفا می‌تواند هر زمان به تیم اضافه شود.

دبیری افزود: من 3 روز پیش از ترابیان درباره این موضوع سؤال کردم اما چون مشخص نبود شخصی که می‌خواهد به تیم اضافه شود چه بازیکنی است اسم خاصی را نیاوردم. یعنی گفتم بین زحمتکش و شمسایی یک بازیکن را جذب می‌کنیم که به علت حضور زحمتکش در شهرداری ساوه با شمسایی وارد مذاکره شدیم.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چنین تصمیم‌هایی علتش چیست. خانواده فوتسال از این مسائل ضربه می‌خورد. زمانی می‌گوییم بازیکن تیم ندارد و به تیم ملی دعوتش نمی‌کنیم و زمانی که می‌خواهد تیم‌دار شود اجازه این امر را نمی‌دهیم.

مدیر عامل باشگاه دبیری ادامه داد: تنها اشتباه من این بود که این موضوع را مکتوب ننوشتم و امضا نگرفتم. فکر می‌کنم جای شمسایی هر بازیکن دیگری بود چنین اجازه‌ای به او داده می‌شد. چه علتی دارد که ظرف 3 روز و زمانی که موضوع رسانه‌ای می‌شود صحبت‌ها تغییر می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها