کد خبر: ۸۱۶۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
اقلیت یهود جایگاه اکثریت در جمهوری آذربایجان را غصب کرد
در حالی که تعداد کثیری از فعالین اسلامی در جمهوری آذربایجان به جرم تبلیغ دین مبین اسلام در زندان بسر می برند،اقلیت یهودی ساکن در این کشور برای تبلیغ آئین خود از آزادی کامل برخوردارند. گویا ممنوعیت تبلیغات دینی صرفا شامل اکثریت 96 درصدی مسلمانان این کشور بوده و تبلیغات سایر ادیان از جمله یهودیت آزاد است.
بولتن نیوز: در حالی که تعداد کثیری از دیندارن آذری به دلیل تبلیغ آموزه های اسلامی در زندان به سر می برند، اقلیت یهودی ساکن در جمهوری آذربایجان آزادانه به تبلیغ آئین یهودیت مشغولند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سایت آذری خبر 44؛ تعدادی از یهودیان در پارک ملی باکو در 17 سپتامبر (27 شهریور) با پخش بروشورهایی بین مسلمانان آذری مشغول تبلیغ دین یهودیت بودند که چند نفر از مامورین پلیس و نگهبانان پارک به یهودیان در حال تبلیغ نزدیک می شوند تا جلوی فعالیت آنها را بگیرند، اما یکی از یهودیان به ایشان می گوید: روسای شما از این قضیه آگاه هستند.

مامورین حاضر پس از تماس تلفنی با مسئولان خود سریعا آن محل را ترک می کنند تا یهودیان حاضر با خیال راحت به پخش بروشور و تبلیغ آئین یهودیت بپردازند.

با توجه به روابط گسترده و پشت پرده الهام علیف با رژیم صهیونیستی یهودیان این کشور که حتی یک درصد جمعیت این کشور را هم شامل نمی شوند از آزادی کامل برخوردارند ولی مسلمانان که اکثریت 96 درصدی این کشور ار شامل می شوند جهت برگزاری تجمعات و مراسمات دینی خود با مخالفت پلیس و مقامات این کشور مواجه هستند. بعنوان نمونه برگزاری اجتماعات و برگزاری عزاداری برای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در این کشور ممنوع بوده و پلیس با تجمع کنندگان به شدت برخورد می کند.

در این کشور همچنین فروش کتب دینی ممنوع بوده، منعی برای تخریب مساجد وجود ندارد.

رژیم ضد اسلامی باکو همچنین حضور بانوان محجبه در مدارس و دانشگاه ها را منع نموده، شمار زیادی از رهبران و فعالان اسلامی این کشور را به جرم تبلیغ دین مبین اسلام بازداشت و زندانی کرده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها