کد خبر: ۸۱۶۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
محمد رویانیان در پایان بازی پرسپولیس و سپاهان گله از بازیکنی کرد که یک پای ثابت قهوه خانه رفتن است. اما این بازیکن کیست که مدیرعامل اینچنین از جذبش به خشم آمده است؟

مدیر عامل پرسپولیس بعد از شکست تیمش در مورد یکی از بازیکنان تیمش گفت: «بازیکنی که یکی از بازیکنان گرانقیمت است، به قهوه‌خانه می‌رود و قلیان می‌کشد و در تمرین‌ها هم خوب کار نمی‌کند، این واقعا جای تاسف دارد.» اما این بازیکن گران قیمت که در تمرین ها خوب نیست و متعاقبا جایی در ترکیب ندارد کیست؟ شاید در ابتدا خیلی ها کریم انصاری فرد را سیبل کنند اما استثنائا این خرید گران قیمت نفر دیگری است اگرچه در مورد قلیانی بودن یا نبودن کریم حرفی نمی توان زد.

 

اما این قلیانی کیست؟ بازیکنی که اولین خرید رویانیان به حساب می آمد و از اواسط فصل قبل که پرسپولیس خوب "گل" می خورد خبر جذب این بازیکن بلند بالا شنیده می شد. عاقبت او به پرسپولیس آمد چند هفته این همشهری مدیرعامل، فیکس بود و ناگهان به نیمکت ذخیره ها پرچ شد.

 

این خرید گران قیمت داستان قلیان کشیدنش یکی از راز های فاش شده در دل تمرینات پرسپولیس است البته خیلی از بازیکنان پرسپولیس همین تفریح را به صورت روزانه دارند اما اسم این یکی که قبلا هم در نصف جهان از قلیانی ها معروف بود بد در رفته است.

 

روزگاری نه چندان دور پاتوق فوتبالیست های قلیان کش یک سفره خانه سنتی در سعادت آباد بود و حالا که آنجا پلمپ شده است شاید فوتبالیست های سرشناس ما روانه سفره خانه معروف یحیی گل محمدی بشوند! وقتی مربی تیم کارش سفره خانه داری باشد آن وقت انتظار نداشته باشید فوتبالیست ما رابطه ای با شلنگ این زهر ماری -که جامعه ر ا در نوردیده است- نداشته باشد.

 

مشاوران رویانیان از همان روز اول می دانستند خرید هایشان چه عادت هایی دارند اگر هم نمی دانستند فقط لازم بود از سرمربی سابق این بازیکن می پرسیدند چرا ناگهان ستاره تیمت را ذخیره یک جوان بی تجربه در مهمترین پست زمین کردی؟

 

 

 

منبع: Goal

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها