کد خبر: ۸۱۵۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
این کشفیات بچه های نود از رختکن پرسپولیس است.ما خودمان این بطری ها را به یک آزمایشگاه معتبر داده ایم و سه روز دیگر جواب این آزمایشات را می گیریم
عادل فردوسی پور
Ok
سایت گل -  آخرین برنامه نود که خواب را برچشم بینندگان تلویزیونی، به خصوص پرسپولیسی ها و سپاهانی ها حرام کرده بود یکی از عجیب ترین نودهای این چندسال را شکل داد.
فردوسی پور که پس از بررسی بازیهای لیگ ، پخش یک نود قدیمی و مصاحبه با بهادر عبدی به بازی سپاهان - پرسپوبلیس رسید بیس از یک ساعت از برنامه را به بررسی و حدس درباره شرایط غیرعادی بازیکنان پرسپولیس اختصاص داد. اتفاقی که تا به حال در لیگ ایران سابقه نداشته و درحال حاضر نیز صحت و سقمش از طرف رقیب اصفهانی به شدت زیر سئوال است ؛ اگرچه پرسپولیسی ها زیرکانه این جمله را تکرار می کنند که ما هیچ اتهامی به سپاهان نمی زنیم ولی...!
در نهایت اما ، بعد از مصاحبه با مهدوی کیا و پخش گزارش رختکن و بعد مصاحبه یا سعید شیرینی و محمد نوری و علیرضا رحیمی ، مجری برنامه نود دو بطری کشف شده از رختکن پرسپولیس را روی میزش گذاشت و گفت:«این کشفیات بچه های نود از رختکن پرسپولیس است.ما خودمان این بطری ها را به یک آزمایشگاه معتبر داده ایم و سه روز دیگر جواب این آزمایشات را می گیریم.آن موقع مشخص می شود که مشکل از کجا بوده است.» 
خب ، حس ژورنالیستی فردوسی پور و بچه های نود قابل تحسین است اما ...
1-  مسئولیت بطری مشکوک (که در رختکن پرسپولیس کشف شده ) با کیست؟ پزشک پرسپولیس ، تدارکات یا کی؟


2-اصل جمع آوری سند از محل جرم بر عهده نهادهای مسئول است و حتی اگر این نکته را در نطر نگیریم ، صورتجلسه یکی از مهمترین تشریفاتی است که در هنگام کشفیات در دستورکار قرار دارد . چیزی که بعدها و در مراخل دادرسی ثابت کند "کشف" مورد نطر ساختگی نبوده است.
3-  به فرض که آزمایشگاه اعلام کرد درون بطری فوق مواد مشکوک و همانطور که بازیکنان گفته اند توهم زاد وجود دارد. ِآیا سپاهان زیر بار خواهد رفت؟جواب بسیارآسان است.از کجا معلوم که به فرض وجود مواد مشکوک مسئولیت این ماجرا برعهده خود پرسپولیسی ها نباشد؟ 
4- آیا اصولا اعلام نتیجه در نهایت به کشف فرد خاطی منتهی خواهد شد یا این خبر فقط ترفندی برای ایجاد تعلیق بین هوادرارن پرتعداد برنامه نود است که حالا بست نشسته اند تا مجری محبوب شان نتیجه ازمایش را اعلام کند؟
5- این یک معمای پوارویی است وظاهرا  نقش اول آن به عادل فردوسی پور رسیده. خب طبق منطق این داستان ها باید در انتطار پلیس وقاضی هم بود. چیزی که قبلا در فوتبال ایران ان را به چشم ندیده بودیم اما چه بسا آنها پشت در ایستاده باشند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها