کد خبر: ۸۱۵۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
سرمربي استقلال تهران گفت: زماني که سرمربي تيم ملي بودم يک هفته هم ليگ را تعطيل نکردم. اما کي روش اعتقادش چيز ديگري است و بايد به خواسته هايش توجه کرد. من اعتقاد داشتم و دارم تيم ملي پويا از يک ليگ پويا در مي‌آيد.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي صنعت نفت آبادان اظهار داشت: آبادان هواداران خوبي دارد و صنعت نفت از کادر فني و بازيکنان خوبي هم بهره مي‌برد. هر دو تيم براي گرفتن سه امتياز به زمين مي روند، آنها براي اينکه در جدول جايگاه بهتري به دست بياورند برد مي خواهند ما هم براي اينکه به صدر جدول نزديک شويم براي پيروزي به ميدان مي رويم.

به گزارش ايسنا،وي در پاسخ به اين سوال که آيا خط حمله استقلال ضعف گلزني دارد، گفت: اين فصل ما با نفرات کامل 20 جلسه هم تمرين نکرديم، اردوهاي تيم ملي و مصدوميت بازيکنان روي کيفيت کار ما تاثير گذاشته است.

قلعه‌نويي درباره عملکرد جواد نکونام گفت: در بازي مقابل فجرسپاسي آمار به ما نشان داد او عملکرد خوبي داشت و از بهترين هاي استقلال بود.

سرمربي تيم استقلال درباره انتقاداتي که درباره تيم ملي مي‌شود گفت: بايد انتقاد علمي و سازنده باشد. متاسفانه برخي دنبال پيشرفت نيستند و فقط مي‌خواهند عکس و مطلبشان کار شود. خودم به شخصه هر زمان که بخواهند در اتاق فکر پيشنهاد مي‌دهم اما انتقادي نمي‌کنم که فضا به تشويش کشيده شود.

وي افزود: در دموکراسي مطبوعات نقش غيرقابل انکاري دارند. چرا بايد ملي‌پوشان با آنها صحبت نکنند؟! بازي با کره‌جنوبي نزديک است و بايد موضع گيري دو طرف نسبت به هم از بين برود.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که چرا از کي‌روش دفاع مي‌کند گفت: من از ايران دفاع مي‌کنم، زيرا کشورم را دوست دارم و با موفقيت آن خوشحال مي‌شوم. زماني که سرمربي تيم ملي بودم يک هفته هم ليگ را تعطيل نکردم. اما کي روش اعتقادش چيز ديگري است و بايد به خواسته هايش توجه کرد. من اعتقاد داشتم و دارم تيم ملي پويا از يک ليگ پويا در مي‌آيد.

قلعه‌نويي در ادامه عنوان کرد: از اين شرايط تيم ملي من بيشتر از همه ضربه مي‌خورم. بارها شده که با 14 بازيکن تمرين کرده‌ايم. البته از اين نکته غافل نشويد که تا اين لحظه يک ريال هم پول نگرفته‌ايم. اما بايد به تيم ملي کمک کرد.

وي در باره اينکه در بازي مقابل صنعت نفت از چه تاکتيکي استفاده مي کند، گفت: بازي 90 دقيقه است و هر دقيقه شرايط خاص خود را دارد. تاکتيک بازي به اتفاقات بازي بستگي دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها