کد خبر: ۸۱۵۱۸
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید تصمیمی بگیریم که به سود پرسپولیس و هوادارانش باشد و اگر قرار بر اخراج کریمی باشد، آن را اعلام خواهیم کرد.
برنا، محمد رویانیان در صحبت‌های خود در برنامه نود اظهار داشت: امروز با کریمی و ژوزه صحبت می‌کنم تا مسائل به وجود آمده را مورد بررسی قرار دهم. ژوزه به این بازیکن اجازه تمرین نداد. کریمی متعلق به باشگاه است و این موضوع یک مساله خانوادگی است که باید به درستی حل شود. باید تصمیمی بگیریم که به سود پرسپولیس و هوادارانش باشد و اگر قرار بر اخراج کریمی باشد، آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفت: با توجه به نیازی که احساس می‌کردیم گل‌محمدی به عنوان مربی در کنار مانوئل ژوزه قرار گرفت و از دیروز کارش را با پرسپولیس آغاز کرد. 

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است گل‌محمدی جانشین ژوزه شود، عنوان کرد: مطمئن باشید این مربی با این تفکر به پرسپولیس نیامده و قرار هم نیست این اتفاق رخ بدهد. با توجه به نیازی که به وجود مربی ایرانی بود و گل‌محمدی نیز شناخت خوبی از لیگ داشت او را به پرسپولیس آوردیم. ژوزه نیز از حضور گل‌محمدی استقبال کرد.

مدیرعامل سرخپوشان درباره رتبه انتهای فصل این تیم اظهار داشت: شک ندارم که روند صعودی در پیش می‌گیریم و یکی از 6 تیم برتر جدول در پایان لیگ خواهیم بود.

رویانیان در مورد بحث غیرعادی بودن نیمه دوم بازی پرسپولیس برابر سپاهان گفت: هرگز نمی‌پذیریم که سپاهانی‌ها در این قضیه نقش داشته‌اند، اما باید پذیرفت که اتفاقی غیر عادی رخ داده و بازیکنان ما حالت طبیعی نداشتند و در حال پیگیری موضوع هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها