کد خبر: ۸۱۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۲۷ دی ۱۳۸۹
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به برنامه پنجم توسعه بر 6 مصوبه قبلی خود که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود اصرار کردند و این 6 مصوبه برای تعیین تکلیف نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت، مجمع بعد از دو روز بحث و بررسی پیرامون این موضوعات نظر خود را اعلام ننمود و نهایتا به جلسات بعدی موکول کرد.

پیرامون اینکه چرا مجمع از اعلام نظر خود صرف نظر کرد برخی گفته اند  که به دليل طولاني شدن مباحث و ادامه موضوع، مقرر گردید تا بقيه موارد در جلسه بعدی  پيگيري و در خصوص آنها تصميم‌گيري شود امّا یک منبع آگاه به خبرنگار بی باک گفت: متاسفانه  مسئولین مجمع  تشخیص مصلحت نظام بعد از دو روز بحث و بررسی  و رای گیری و به نتیجه رسیدن تازه متوجه می شوند که تعداد حاضرین به حد نصاب قانونی نمی رسد و تمامی بحث و بررسی های دو روزه مجمع دوباره باید با حضور برخی غایبین تکرار شود.

حال سئوال اینست که چگونه مسئولین مجمع، از یک موضوع ابتدایی غفلت نموده و قبل از شمارش اعضای حاضر، دو روز از وقت مجمع را در بحث و بررسی آن موضوع می گذرانند و مصوبه ای را به رای می گذارند با اینکه رئیس مجمع تشخیص نظام تا کنون سابقه ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و ... در کارنامه خود داشته است و باید به این موضوعات به خوبی آشنا باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها