کد خبر: ۸۱۵۰۸
زمان انتشار: ۱۷:۲۷     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس امروز در ساعت 9:30 دقيقه پشت درب هاي بسته با حضور مستندسازان آغاز شد.
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پشت دربهاي بسته بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه در ساعت 9:30 دقيقه برگزار شد و بازيکنان اين باشگاه با تمرينات کششي بدن خود را گرم کردند و با دويدن به تمرينات خود ادامه دادند و نکته جالب توجه در تمرين امروز اين بود که بازيکنان مصدوم و مسموم پرسپوليس جداي از ساير بازيکنان تمرين مي کردند.

گفتني است: بازيکنان سرخپوش پايتخت به دستور سرمربي تيم به دو گروه سفيد و مشکي تقسيم شدند تا به تمرينات تاکتيکي ادامه دهند ضمن اينکه دروازبانان اين باشگاه زير نظر مربي به تمرينات خود ادامه مي دادند و يکي ديگر از نکات جالب توجه در تمرين پرسپوليسي ها حضور يک تيم مستندساز بر سر تمرين بود که با بيست هواداري که پشت دربهاي بسته ورزشگاه درفشي فر حضور داشتند در رابطه با وضعيت اين تيم گفتگو کردند.


لازم به ذکر است: علي کريمي بازيکن اسطوره اي فوتبال ايران بر سر تمرين سرخ پوشان حضور ندارد و در عين حال يحيي گل محمدي  سکان دارهدايت بازيکنان در تمرين امروز است.


شايان ذکر است: شهريار داستاني دروازه بان سوم اين تيم  پس از يک ساعت تاخير در تمرين حاضر شد.


گفتني است: حضور يک وانت حامل ابزار و وسايل سم پاشي و آفت زدايي از گياهان در ورزشگاه درفشي فر به منظور از بين بردن آفت درختان و گياهان محل تمرين از نکات قابل توجه تمرين امروز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها