کد خبر: ۸۱۳۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
با هدف روشن تر شدن موضوع، تصویر و مشخصات تعدادی از این کودکان بی گناه که در حال حاضر بدون هیچ اتهامی در زندان های مختلف سعودی به سر می برند، را منتشر می کنیم.
شیعه آنلاین، عربستان سعودی که مقامات ارشد آن تاکنون بارها و بارها در مناسبت های مختلف ادعا کرده اند که حتی یک زندانی سیاسی در عربستان وجود ندارد، همواره تلاش کرده با سانسور خبری، فیلتر کردن سایت ها، بازداشت فعالان به صورت محرمانه و نیز پرداخت کمک های نقدی به رسانه های مختلف بین المللی، این کشور را کشوری آزاد، بدون زندانی سیاسی و با ثبات نشان دهد.

اما طی یک سال اخیر که روز به روز بر دامنه اعتراضات مردمی علیه خاندان آل سعود در شهرها و مناطق مختلف عربستان افزایش یافته، فعالان سياسي و همچنین سازمان های مدافع حقوق بشر در عربستان نیز فعال تر شده اند تا فعالیت های غیر قانونی رژیم آل سعود که طی چند دهه اخیر پنهان شده را بیش از پیش فاش کنند.

از جمله این فعالیت های غیر قانونی، بازداشت کودکان زیر ۱۲ ساله بوده است. با هدف روشن تر شدن موضوع، تصویر و مشخصات تعدادی از این کودکان بی گناه که در حال حاضر بدون هیچ اتهامی در زندان های مختلف سعودی به سر می برند، را منتشر می کنیم. تصاویر ذیل گویای این مطلب است:






















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها