کد خبر: ۸۱۲۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۶ انجمن اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کردند: نظام نباید قربانی مصالح شخصی و خانوادگی هر کسی شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ۶ انجمن اسلامی دانشجویان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نامه‌ای را خطاب به آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

آیت‌‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

انقلاب اسلامی بر پایه خون شهدا استوار شده است و نباید بگذاریم که این خون‌ها پایمال جاه‌طلبی‌های ما شود. مسئله‌ای که باعث شد دست به قلم ببریم و شما را مورد خطاب قرار دهیم جدای از همه اختلافات سیاسی ما با حضرتعالی است. اینجا موضوع نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما هنوز شما را دلسوز آن و از ذخایر انقلاب می‌دانیم و بر این باوریم که همچنان در پی مصلحت نظام هستید و انقلاب را قربانی منافع شخصی خود نخواهید کرد.

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

امروز شما در مقابل امتحانی سخت قرار گرفته‌اید، امتحانی که برخی از انقلابیون ما در آن رفوزه شدند و بسیاری از آنها همچون آیات عظام طالقانی، محمدی‌گیلانی، جنتی و بسیاری دیگر از مبارزین و انقلابیون، از آن سرفراز بیرون آمده‌اند.

این بزرگواران زمانی که فرزندان و نزدیکان خود را در مقابل نظام جمهوری اسلامی مشاهده کردند آنان را به دست قانون سپردند تا نشان دهند در نظام جمهوری اسلامی همه در برابر قانون مساویند.

آقای هاشمی رفسنجانی

نخبگان سیاسى‌ای که قانون را زیر پا گذاشتند -چه بخواهند و چه نخواهند- مسئول خون‌ها و خشونت‌ها و هرج و مرج‌های فتنه هستند. کسانی که دست‌هاى دشمن را می‌دیدند و باز به رفتار خود ادامه می‌دادند. فرزندان شما نیز در جریان انتخابات سال 88 از کسانی بودند که با به وجود آوردن فضایی فتنه‌گون قصد خدشه‌دار کردن اعتماد مردم به انقلاب را داشتند.

دختر شما فائزه هاشمی بر اساس فیلم‌هایی که در آرشیو صدا و سیما موجود است و از اخبار سراسری نیز پخش شد در اغتشاشات 25 خرداد و روز عاشورا حضوری فعال داشت.

فرزند کوچکتر شما یاسر نیز یاری رسان خواهرش در اغتشاشات بود. طبق گزارش کمیسیون اصل 90 در رابطه با حوادث پس از انتخابات مهدی هاشمی فرزند دیگر شما نیز جز کسانی بود که مدیریت اصلی فتنه را بر عهده داشتند.

اما از تمام این مسائل که بگذریم روی سخن ما با شما از این جهت است که چون مهدی هاشمی فرزند شماست و از نظر قانونی متهم شناخته شده، لازم است تا شما نیز به مسئولیتی که بر عهده دارید نگاهی بیندازید و در پی مصلحت نظام باشید که اینجا نظام نباید قربانی مصالح شخصی و خانوادگی هر کس حتی شما قرار گیرد؛ و مصلحت نظام چیزی نیست جز اینکه به عنوان پدر مهدی هاشمی همانند بزرگانی که در صدر نامه اسمشان آمد راه را برای محاکمه عادلانه و به دور از هیاهو هموار کنید.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم تهران)

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رحمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چرا دانشجویان این درخواست راازاحمدی نژاد ندارند چون به کسی پاسخگو نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها