کد خبر: ۸۱۱۷
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۲۵ دی ۱۳۸۹
در ادامه دیدارهای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با چهره های سیاسی و تابلودار غیردانشگاهی، اخیرا این تشکل با سید محمد موسوی خوئینی ها، معروف به «مرد خاکستری اصلاحات» دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، در این جلسه که بر خلاف عرف به دعوت «مجمع روحانیون مبارز» شکل گرفت، مرد خاکستری اصلاحات اظهاراتی را در خصوص موضوع 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی و حوادث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد. 
 
عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به حادثه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی، از برخی دانشجویان موثر در این ماجرا از جمله میردامادی و امین زاده که هم اکنون در زندان بسر می برند، تجلیل کرد.

موسوی خوئینی ها در بخش دیگری از اظهارات خود درخصوص برخی نقل قول ها مبنی بر نقش وی به عنوان لیدر دانشجویان پیرو خط امام در ماجرای اشغال لانه جاسوسی، با لحنی کنایه آمیز گفت: من همراه و مشاور آنها بودم، هرچند که دانشجویان هیچگاه «رهبر پذیر» نبوده اند.
 
عضو مجمع روحانیون مبارز همچنین با القای مجدد ادعای تقلب، افشاگری های دلسوزان نظام در فتنه سال گذشته را «موج سواری» جریان مقابل و سوءاستفاده آنها در فضای پس از انتخابات دانست.
 
نشست انجمن اسلامی دانشگاه تهران با موسوی خوئینی ها در حالی است که این تشکل طی یکسال گذشته نیز با برخی دیگر از عناصر برجسته اصلاحات همچون هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی دیدار داشته است.

برخی گزارش ها حاکیست، نیروهای رسانه ای حامی جریان سبز قصد دارند با هدف شکستن فضای حاصل از سالروز حماسه 9دی و افشاگری های صورت گرفته توسط برخی سخنرانان، گزیده ای از سخنان موسوی خوئینی ها در جمع انجمن دانشگاه تهران را در قالب یک سی دی تهیه و بصورت گسترده در جامعه منتشر کنند.

«خبرگزاری دانشجو» آمادگی دارد در صورت انتشار این سی دی سانسور شده، مشروح این جلسه به همراه فایل صوتی سه ساعته این جلسه محفلی را منتشر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها