کد خبر: ۸۱۱۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از بیمارستان مرخص شد و سه بازیکن پرسپولیس نیز همچنان با مشکل سرگیجه و عدم تعادل مواجه هستند.
سایت پرسپولیس نوشت: در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان هادی نوروزی، محمد نوری و میثم نقی زاده بر اثر بی حالی تحت معاینات پزشکان قرار گرفته و سرم به آنها تزریق شد. این سه بازیکن همچنان از دل درد رنج می برند و سرگیجه و عدم تعادل آنها تا حدودی بهبود یافته است.


مهدی مهدوی کیا و محسن بنگر به واسطه افت فشار دچار بد حالی شده و شرایط نرمالی ندارند. سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که به بیمارستان مطهری اصفهان انتقال یافته بود، پس از معاینات پزشکان، گرفتن نوار قلب و سایر اقدامات دیگر از بیمارستان ترخیص شد. شیرینی هم همچون بازیکنان دچار سرگیجه و عدم تعادل شده است. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همراه با سرخپوشان به تهران باز نمی گردد و با پروازی دیگر راهی تهران خواهد شد.


کادر پزشکی نیز اعلام کرده است مشکل سرخپوشان مسمومیت نبوده بلکه ناشی از سرگیجه و عدم تعادل بوده است. چشمه سری در این خصوص گفت: «از بازیکنان تست خون گرفته می شود و تمامی مواد غذایی و آشامیدنی موجود در رختکن نمونه برداری شده و به آزمایشگاهی در تهران ارسال خواهد شد تا دلیل بروز این اتفاق عجیب مشخص شود.»


براساس ادعای سایت پرسپولیس، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دونده و جنگنده ظاهر شدند و در نیمه دوم دچار مشکلاتی شدند تا جایی که محمد نوری دقایقی به خارج از زمین منتقل شد و سایر بازیکنان نیز نتوانستند همچون نیمه اول ظاهر شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها