کد خبر: ۸۰۹۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تشنه قدرت هستند‌، گفت: خاتمی برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور باید توبه کند.

سید کمال‌الدین سجادی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه برخی اصلاح‌طلبان مشهور به سران فتنه‌ حق بازگشت به عرصه سیاسی کشور را ندارند اظهار داشت: آنها در سال 88 حق مردم و نظام را ضایع کردند و در واقع برانداز هستند.

سجادی با بیان اینکه برخی از اصلاح‌طلبان مدعی‌اند با فتنه‌گران نیستند، ادامه داد: اصلاح‌طلبان و خاتمی برای اینکه به نظام بازگردند باید توبه کنند و در چارچوب نظام قرار گیرند تا شاید مردم در موضع خود تجدیدنظر کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان تشنه قدرت هستند‌، گفت:‌ در حال حاضر برخی از آنها طلبکار نظام شده‌اند و می‌خواهند خود را تحمیل کنند در حالی که آنها کارنامه سفیدی ندارند.

وی با اشاره به بی‌اعتنایی مردم به اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم ادامه داد: صحبت از آرزو نیز نوعی ابراز وجود است اما اصلاح‌طلبان باید بدانند مردم و نظام با کسانی که با بیگانگان همراه شدند، شوخی ندارند.

سجادی با اشاره به استفاده اصلاح‌طلبان از روش‌های ماکیاولیستی افزود: مردم آزموده را دوباره آزمایش نمی‌کنند لذا آنها باید اعتقاد خود را به اصل نظام ثابت کنند و صرف ادعا کافی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها