کد خبر: ۸۰۹۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۲۴ دی ۱۳۸۹
گزارشی تاسف برانگیز از بازار امن صهیونیست ها:
براساس اطلاعات رسمی به دست آمده از سرزمین‌های اشغالی میزان صادرات رژیم صهیونیستی به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس در سال 2010 در مقایسه با سال قبل به میزان 108 درصد افزایش یافته و به بیش از 25 میلیون دلار رسیده است.

به گزارش 598، براساس اطلاعات سایت اتحادیه صنعت گران سرزمین های اشغالی، حجم صادرات این رژیم به کشورهای عربی در سال 2010 در مقایسه با سال گذشته به میزان 31 درصد افزایش یافته و به 380 میلیون دلار رسیده است.

کشورهای اردن، مصر، قطر، الجزایر، عربستان، عمان، بحرین و کویت از جمله واردکنندگان این محصولات هستند.

به گزارش شبکه العالم براساس آمارهای رسمی میزان صادرات غیرمستقیم رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی به 300 میلیون دلار رسیده است. براساس این گزارش همچنین صادرات اسرائیل به اندونزی در سال 2010 با 37 درصد افزایش به 12 میلیون دلار بالغ شده است. این در حالی است که صادرات کالاهای صهیونیستی در مدت مشابه به مالزی 55 درصد و به پاکستان 21 درصد کاهش داشته است.

ویژه نامه اقتصادی "کالکسیت" که توسط روزنامه "یدیعوت احرونت" انتشار یافته است افشا کرد: مقامات صهیونیست همچنین در حال بررسی امکان صدور خودروهای مستعمل با بیش از 10 سال کارکرد هستند و براساس یک سند رسمی انتشار یافته از سوی سراییل کاتس وزیر راه رژیم صهیونیستی، این رژیم اجازه صدور خودروهای مستعمل با بیش از پنج سال کارکرد به کشورهای عراق و اردن را صادر کرده است.

 رهایی از خودروهای مستعمل تا حد زیادی به کاستن از آلودگی هوا در سرزمین های اشغالی و افزایش امنیت در خیابان های این رژیم کمک خواهد کرد و در مقابل خطرات بسیاری را برای شهروندان کشورهای عربی در پی خواهد داشت.

گفتنی است رژیم صهیونیستی تجربه فراوانی در استفاده از خودرو به عنوان یک ابزار جاسوسی دارد و احتمال می‌رود این رژیم بر آن باشد تا علاوه بر درآمد مالی و نوسازی ناوگان خودرویی خود، جاسوس‌های متحرک را به کشورهای عربی بفرستد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۲۴ دی ۱۳۸۹
۰
۰
اگر مسلمانان جهان فقط به معنی ظاهری ایات قران توجه کنند ،مثلا ایه ای که می گوید یهودیان ومشرکین بزرگترین دشمنان شما هستند،هیچ گاه صحنه برای مانور صهیونیزم جهانی خالی نمی شود...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها