کد خبر: ۸۰۸۰۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
در جلسه ۳۷۸ کلبه کرامت اندیشکده یقین مطرح شد:
شیطان به این هفت متعلق ایمان حمله دارد و نمونه های آن را در فیلم هایی چون: Harry Potter ( نفی عالم غیب ) ، Constantine ( اهانت به ملائک و امام زمان ) ، Legion (اهانت به ملائک) ، Avatar ( بیان اینکه هر شخص خود امام زمان خودش می باشد ) ، Yougie ( اهانت به حضرت نوح ) سریال هایی نظیر : Fringe ( جهان موازی و نفی آخرت ) ، Super Natural (اهانت به ملائک ) چاپ کتاب هایی همچون : Devil Verses ( آیات شیطانی ) و Prophet Of Doom ( پیامبر نیستی ) و انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر دانست.
به گزارش پایگاه 598، مجموعه جلسات کلبه ی کرامت که با هدف طرح ریزی استراتژیک در محل اندیشکده ی یقین توسط دکتر حسن عباسی برگزار می شود ، اکنون به جلسه ی سیصد وهفتاد و نهم خود رسیده است.

دکتر حسن عباسی صبح پنج شنبه سی ام شهریور ماه 1391 در جلسه ی سیصد وهفتاد و هشتم (378) از مجموعه جلسات کلبه ی کرامت تحت عنوان " عکس یادگاری با شیطان " به جهت پخش فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، به بررسی تاریخچه ای از اقدامات غرب و بطور کلی شیطان و جنود شیطان علیه دین مبین اسلام و آنچه که رنگ و بوی الهی دارد و مسیر سعادت انسان را رقم میزند پرداختند.



وی در ابتدا به بیان نسبت خود (انسان) و دشمن پرداخت و این نسبت را در پنج (5) گام : خود – شریک – رقیب – حریف و دشمن تعریف نمود.

ایشان همچنین در تعریف دشمن به این نکته اشاره فرمودند که در طول تاریخ ، اسلام به شدت از نیروی خودی ضربه خورده است و همیشه اینگونه بوده است که دست استکبار (دشمن) از آستین خودی بیرون آمده است.

 وی در ادامه شیطان را دارای سه خط دفاعی (خاکریز) دانست که به ترتیب عبارتند از :

 - خاکریز اول : حاکمان ظالم
 - خاکریز دوم : قوم (مردم)
 - خاکریز سوم : خود شیطان و جنودش

 ایشان همچنین با بیان این نکته که اولین معلم استراتژیک در جهان، شیطان بوده است که از طریق وسوسه کردن به اغوا می پرداخته است خاطر نشان کرد:

 گرفتن (جدا کردن) مردم از شیطان کار بسیار سخت و دشواری است و عمده ی انبیاء از خاکریز دوم بیشتر پیش نرفته اند.

 ایشان در ادامه فرمودند : یکی از کارهای بزرگی که امام خمینی( رضوان الله تعالی علیه ) انجام داده اند ، برچسب زدن بر روی آمریکا تحت عنوان کلید واژه هایی نظیر :

 - آمریکا ؛ تروریست به ذات
 - آمریکا ؛ ام الفساد
 - آمریکا ؛ استکبار جهانی
 - آمریکا ؛ شیطان بزرگ ، بوده است

 ایشان با اشاره به هفت (7) متعلق ایمان که عبارتند از :

 1- ایمان به خدا
 2- ایمان به غیب
 3- ایمان به ملائکه
 4- ایمان به آخرت
 5- ایمان به کتاب
 6- ایمان به آیات
 7- ایمان به انبیاء

 خاطر نشان کردند : شیطان به این هفت (7) متعلق ایمان حمله دارد  و نمونه های آن را در فیلم هایی چون:

Harry Potter  ( نفی عالم غیب ) ، Constantine ( اهانت به ملائک و امام زمان ) ، Legion (اهانت به ملائک) ، Avatar ( بیان اینکه هر شخص خود امام زمان خودش می باشد ) ، Yougie ( اهانت به حضرت نوح ) سریال هایی نظیر : Fringe ( جهان موازی و نفی آخرت ) ، Super Natural (اهانت به ملائک ) چاپ کتاب هایی همچون : Devil Verses ( آیات شیطانی ) و Prophet Of Doom ( پیامبر نیستی ) و انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر دانست.

 ایشان در پایان ، حفاظت از تک تک کلمات و مفاهیم قرآنی را وظیفه ی هر یک از ما دانست و با بیان این جمله از امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) که فرموده اند : "اگر در مقابل دین ما بایستید ، در مقابل دنیای شما می ایستیم ." جلسه را به پایان رساندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بابك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۱
اجر لكم عندالله
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۰
ای کاش لینک سخنرانی را هم می گذاشتید
پاسخ
هم اندیشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
اختصاصی هم اندیشی/فوری
بی بی سی :هاشمی به سمت تهران حرکت کرد

هم اندیشی:شبکه بی بی سی لحضاتی پیش در خبری فوری مدعی شد مهدی هاشمی عازم تهران شده است.

به گزارش هم اندیشی؛بی بی سی در خبری فوری مدعی شد مهدی هاشمی لحضاتی پیش عازم تهران شده است

براساس این گزارش مهدی هاشمی ساعتی پیش از فرودگاه دوبی عازم تهران شده است.
خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۰
واقعا ازتون ممنونم که سخنان ایشون رو انعکاس میدید. در حق ایشون به عنوان بزرگترین استراتژیست جهان اسلام واقعا کم لطفی شده...
خدا خیرتون بده
پاسخ
عدالت طلبی طلاب عدالتخواه خود یک آرمان است
UNITED STATES
۰۰:۱۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۶
۰
برادران کمی فکر کنید ماجرا را از دور بنگرید.
اگر این بازداشتها به این کیفیت در دانشگاه اتفاق می افتاد و شبانه به خوابگاه دانشجویان میریختند و از خواب بیدار میکردند و نه تن را بازداشت میکردند .الان تا جد و آباد بی بی سی هم فهمیده بود و همه نشریات چپی و طیف قالیباف و رضایی و لاریجانی غوغا بپا کرده بودند!
چرا بعضیها میگویند روحانیت فاسد است؟ چرا کور شده اند و نمی بینند که چقدر طلبه های جوان و فاضل برای اجرای عدالت تقلا می کنند؟آیا به صلاحشان نیست ببینند؟!،برای اینکه حرف رهبرشان زمین نماند چه تهمتها می کشند و حاضرند به زندان بروند.یا بیرون زندان روشنگری کنند .اینها به بی بی سی باج نمی دهندچه برسد با روزنامه شرق مصاحبه کنند ، حق هم دارند به روباه رو نمیدهند چه برسد نوچه اش! اینها که بچه های نظامند!اینها که لبیک یا سید علی میگویند ! اشتباه نکنید طلاب عدالتخواه با الگوگیری از فرمان رهبرشان قدم به قدم میروند این یک اقدام سیاسی یا یک حادثه نیست این یک حرکت است یک آرمان است آرمانی که بعد از 30 سال تازه به جایگاه خود رسیده است. این آرمان عدالت طلبی است ! از اول انقلاب گروههای زیادی به دنبال این آرمان بودند اما یا منحرف شدند یا عقیم، یا چند روزی مثل آتش پر جنب و جوش یا ماهها خبری از آنها نشد.اصلا مثل اینکه عدالت طلبی دوره و دانشگاه می خواهد، به همین راحتی نیست. دانشگاهی در مکتب امام صادق (ع) و زیر نظر استادی چون سید علی خامنه ای در دوره سطح یک و دوی حوزه علمیه! باید عدالت طلب ،به مبانی دینی و اخلاقی مسلط باشد تا بیاموزد که چطور هم شلاق بخورد و هم زنده باد اسلام و ایران بگوید آنقدر در احادیث غور کند تا مبادا غیر از کلام معصوم چیزی مطالبه کند ، باید روش سرسپردگی را از مالک بیاموزد تا در آستانه خیمه فاسدان شمشیر در نیام ببرد!طلبه باید یاد بگیرد نیروئی برای یاری رهبرش باشد.طلبه عدالتخواه باید بیاموزد که وقتی آماج تهمتهای خودیها قرار گرفت صبر پیشه کرده و به جمهوری اسلامی وفادار بماند این طلبه باید یاد بگیرد که چگونه وقتی هم از طرف خودیها و هم از سوی دشمن تحت فشار است به موجودیت خود ادامه دهد.و وقتی به خاطر برخی اشتباهات در مسیر حرکت مورد حمله خودی و غیر خودی قرار گرفت چگونه طوفان این حملات را به سلامت رد کند.چه جالب ترجمه کرده طلبه سیرجانی این حرفها را که گفته : «زندان جمهوری اسلامی نوش است ، باتوم نیروی انتظامی نوش است، حتی موی گندیده یک مسئول فاسد نظام می ارزد به همه سیاستمداران مدعی و خود فروختگان غربی!»
آری این آرمان طلاب عدالتخواه است
حالا هر تهمت و فحشی که دارید نثارشان کنید .باکی نیست اینها اصلا ساخته شده اند که فحشها را بشنوند اینها آماده اند تا تهمتها را دشت کنند.
بیچاره این طلبه ها که جز خدا و امام زمان و رهبر کسی ندارند!یا به عبارت درست بیچاره ما ها که از دور نظاره گریم و اگر کسی محکوم کند محکوم می کنیم و اگر کسی تایید کند تایید می کنیم!!!
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
بسیار مختصر و مفید بود

موفق باشید
پاسخ
badrimadani
UNITED STATES
۱۲:۲۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۶
۰
بسیار جالب و آموزنده مخصوصا در مورد خاکریز دوم خیلی نکته جالبی است
پاسخ
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۶
۰
سخنرانی این عزیز در سایت Nasr tv موجود است.
پاسخ
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
کم نوشته بودید!
خلاصه نویسی در این سخنان جایی ندارد
ولی بازم ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها