کد خبر: ۸۰۷۳۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
وقتی که دم خروس بازگشت مهدی هاشمی بیرون می زند:
ناصر قوامی از نمایندگان مجلس ششم که در کارنامه رنگین خود فعالیت در گروه اصلاح طلب و همچنین امضاء نامه ننگین مجلس ششم را به همراه دارد در گفتگو با خبرگزاری و تریبون اصلاحات در کشور به بیان قسمتی از سناریوی اصلاح طلبان در انتخابات آتی پرداخته است. تطهیر فرزندان حجت الاسلام هاشمی از یک سو و دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات بیانگر بخشی از سناریوی بازگشت مهدی هاشمی به ایران می باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ناصر قوامی از نمایندگان مجلس ششم که در کارنامه رنگین خود فعالیت در گروه اصلاح طلب و همچنین امضاء نامه ننگین مجلس ششم را به همراه دارد در گفتگو با خبرگزاری و تریبون اصلاحات در کشور به بیان قسمتی از سناریوی اصلاح طلبان در انتخابات آتی پرداخته است.

وی با اشاره به اخبار رسانه ها و شخصیت های سیاسی در خصوص بازگشت مهدی هاشمی و برگزاری دادگاه وی این جنجال ها را وسیله ای برای نابودی یاران امام(ره)! می داند و اظهار می دارد: "جنجال‌های اخیر ارتباطی به شخص مهدی هاشمی ندارد و همانطور که پیش از این نیز  گفتم تنها در راستای نابودی یاران امام (ره) است."



ناصر قوامی در ادامه اظهار می دارد: "پس از رحلت امام (ره) اکثریت قاطع شخصیت‌هایی که مورد اعتماد امام بودند به حاشیه رانده شدند، بنابراین امروز نه تنها جوسازی‌های تندی تنها علیه خانواده  آیت الله هاشمی بلکه نسبت به یاران امام (ره) صورت می‌گیرد."

این نماینده مجلس ششمی با دعوت از حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی برای حل بحران! کشور و حضور در عرصه [انتخابات] بیان می دارد: "آیت الله هاشمی باید همچون گذشته نقش ماندگار خود را در تاریخ ایفا کند و به افشای مسائلی که کشور را دچار بحران کرده است، بپردازد."

تطهیر فرزندان حجت الاسلام هاشمی از یک سو و دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات بیانگر بخشی از سناریوی بازگشت مهدی هاشمی به ایران می باشد که این بار به صورت کاملا ناشیانه توسط آقای ناصر قوامی در مصاحبه ای بیان می گردد.

حال با توجه به عدم تغییر مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در خصوص وقایع سال 88، شاید بتوان علت پافشاری اصلاح طلبان و دعوت پی در پی این گروه سیاسی از آقای هاشمی را تنها راه تطهیر خیانت ها و افتضاحات این گروه شکست خورده و پندار حضور مجددشان در مدیریت کشور دانست.

از سوی دیگر خبر ناگهانی بازگشت مهدی هاشمی و دیدارهای اخیر وی با گروهک منافقین و جریان شکست خورده سبز را می توان پازلی دیگر از بازی جدید عناصر فتنه در داخل برای انتخابات سال آینده عنوان داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
به نظر شما چه ارتباطی بین خبر آمدن مهدی وبازداشت فائزه وجود دارد؟؟؟؟
بهترین را پاسخ انتخاب واعلام کنید
من مطمئنم حتما حتما این دوخبر با هم ارتباط دارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
در انتخابات امسال خط قرمز وجود دارد
بابك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۳
اسم مهدي هاشمي را قبلا هم شنيده بوديم - اون موقع هم صحبت از براندازي بود ولي اين مهدي هاشمي نبود - ولي هر حال نام آشنايي است - حالا به شخصش كار ندارم ولي انگار هر دفعه اين اسم مياد صحبت براندازي هم ميشه.
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۱۲:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
این خانواده رفسنجانی ها کی میخواند دست از سر مردم و انقلاب بردارند

و برند دنبال زندگیشان بابا اگه جاه و مقام بود که همه را به ناحق به آن رسیدند

اگه اندوختن مال و ثروت بود که به ناحق اندوختند هر روز هم که دور دنیا پرسه

میزنند دیگه چی میخواند از جون مردم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها