کد خبر: ۸۰۷۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هشتم بازگشت مهدی هاشمی به ایران را اقدام مثبتی از سوی وی دانست و گفت: هاشمی رفسنجانی برای رفع انگشت اتهام از خانواده خود در برگزاری دادگاه فرزندش کمک کند.
محمد تقی رهبر در گفتگو با مهر در مورد خبر بازگشت مهدی هاشمی به کشور و اتهاماتی که متوجه وی است، گفت: توقع این است مهدی هاشمی تسلیم قانون و عدالت شود و مانند یک شهروند عادی پاسخگوی اعمال خود باشد.

وی با اشاره به سیره پیامبر اسلام(ص) در اجرای عدالت اظهارداشت: پیامبر مکرم اسلام (ص) در اواخر عمر با برکت خود فرمودند "هرکس هر حقی به گردن من دارد از من مطالبه کند " و این رفتار به این معنا است که پیامبر (ص) خود را در مقابل حق و عدالت با دیگران یکسان می دیدند.

امام جمعه اصفهان افزود: آیت الله هاشمی شخصیت برجسته ای در نظام هستند؛ لذا توقع می رود برای رفع اتهامات از سوی خانواده خود در برگزاری دادگاه فرزندش کمک کند .

وی با تاکید بر اینکه دادگاه مهدی هاشمی نیز باید بدون هیاهو و جنجال برگزار شود، تصریح کرد: بازگشت مهدی هاشمی به ایران خود اقدام  مثبتی است که وی با تسلیم شدن در برابر قانون و پاسخ دادن به افکار عمومی می تواند این اقدام خود را تکمیل کند.

رهبر خطاب به قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قوه قضاییه نیز باید بدون ملاحظه اینکه متهم چه کسی است و از چه خانواده ای است؛ با توجه به اسنادی که دارد دادگاه مهدی هاشمی را برای تنویر افکار عمومی برگزار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها