کد خبر: ۸۰۶۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
رسول کربکندي از بازي بازيکنانش در ديدار برابر مس به هيچ وجه رضايت ندارد.
 سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبري بعد از بازي گفت: بازي خوبي نبود، شرايط دو تيم در اين بازي متفاوت بود زيرا مسي‌ها سرمايه گذاري خوبي کردند و نتيجه را به نفع خود رقم زدند تا در جدول اوضاع بهتري پيدا کنند. ما در هر هشت بازي اخير خود گل دريافت کرديم و اين نشان مي‌دهد خط دفاع ما عملکرد قابل قبولي نداشت و خيلي راحت اجازه مي دهد تا مهاجم حريف توپ را وارد دروازه کند.

وي گفت: به نظر من هر وقت که بد گل مي‌خوريم از نظر رواني بسيار عقب مي‌افتيم و به همين دليل تا انتهاي بازي زير بار فشار رواني قرار مي‌گيريم.

کربکندي درباره اين که باشگاه به وي اولتيماتوم داده است يا نه، گفت: هيچ کس مثل شما خبرنگاران منتظر برکناري من از تيم ذوب آهن نيست و مديريت تاکنون هيچ گونه حرفي درباره ترک تيم به من نزده است.

وي درباره داوري و اخراجش از بازي گفت: به نظر من صحنه پنالتي به هيچ وجه درست نبود و انتخاب داور اين بازي اوج بدسليقگي کميته داوران ما را نشان مي‌دهد. زيرا اين داور در بازي ذوب‌آهن و فولاد به عنوان داور چهارم بود و چون در آن بازي قضاوت نادرستي داشت حال مي‌خواست اين گونه آن را جبران کند که به نظر من عدالت رعايت نشد.

وي گفت:‌ به نظر من کيفيت بازي اصلا خوب نبود، نبايد فراموش کنيم اين کيفيت پايين روي بازي تيم ملي ما هم اثر گذاشته و وضع فوتبال ما به اين شکل درآمده است.

کربکندي در مورد مصاحبه‌هاي قبل و بعد از بازي گفت: به نظر من مصاحبه‌هاي بعد از بازي حاکم بر فوتبال امروز دنياست و هر مربي بايد پاسخگوي بازي تيم خود به خبرنگاران باشد اما مصاحبه قبل از بازي يک عادت نامتعارف است که براي تيم‌ها و مربيان به يک معضل بزرگ تبديل شده است. اگر نتوانيم در مصاحبه قبل از بازي شرکت کنيم کميته انضباطي ما مربيان را جريمه مي کند، در حالي که پروازها دست ما نيست و اين امر ممکن است موجب عدم حضور ما شود.

سرمربي تيم ذوب‌آهن افزود: کميته انضباطي براي خود دکاني باز کرده که از اين راه ارتزاق کند.

وي درباره وضعيت پرداخت بخش اندکي از قراردادهاي بازيکنان توسط مديريت اين باشگاه گفت: بازيکنان ما بهانه‌جويي مي‌کنند، زيرا مشکل مالي گريبانگير همه تيم‌هاي ليگ برتري هست واگر آن‌ها کمي همت کنند مي‌توانند بازي‌هاي بهتري از خود به نمايش بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها