کد خبر: ۸۰۶۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
سرمربي استقلال در واکنش به تشويق فرهاد مجيدي گفت: نظر هواداران مهم است اما من کار خودم را انجام مي‌دهم.
 امير قلعه نويي پس از تساوي بدون گل استقلال مقابل فجرسپاسي شيراز گفت: بايد به ياوري تبريک بگويم. او با بازيکنان بي ادعا يک تيم تاکتيکي را روانه ليگ برتر کرده است. نيمه اول خوب بوديم و نظم و ساختار دفاعي مان عالي بود اما بايد در ساختار حمله بهتر شويم. نيمه دوم طبق آماري که به من داده اند، بهتر شديم و نبض بازي را در دست گرفتيم اما از موقعيت ها استفاده نکرديم.

وي افزود: بازيکنان حريف خوب دويدند. هافبک هاي فجر هافبک هاي ما را مهار کردند اما با وجود اينکه بهترين خط حمله بودند ايجاد موقعيت نکردند چون نظم خط دفاعي مان عالي بود. بايد سرعت تيم استقلال بهتر شود. هنوز خوب موقعيت خلق نمي کنيم و مهاجمان خوب تغذيه نمي شوند.

قلعه نويي در مورد وضعيت نکونام گفت: خوشبختانه جواد نکونام در حال بازگشت به روزهاي اوج است. اگر بازي هاي بعدي اين چند مشکل را برطرف کنيم نمايش روان تري خواهيم داشت. يک امتياز براي آنها بهتر بود.

قلعه نويي در خصوص آرايش خط حمله استقلال در بازي امروز و اينکه چرا استقلال با يک مهاجم و سه هافبک دفاعي بازي کرد، گفت: توزي از ابتدا جلو بود و در بازي با راه آهن هم جلو بود. خواهش مي کنم بازي ها را ببينيد و بعد اظهار نظر کنيد. در بازي با راه آهن آرش و توزي مهاجم بودند. ما با يک مهاجم بازي نمي کرديم و اشتباه نکنيد. سيستم ما  4-4-2 لوزي بود. با يک هافبک دفاعي بازي کرديم. شايد هم شما از سيستم ما بيشتر اطلاع داريد!

وي در مورد تشويق فرهاد مجيدي توسط هواداران استقلال گفت: اين نظر مردم است و نمي توانيم بگوييم چرا فلاني را تشويق مي کنيد. بنده تا روزي که هستم همان کاري که بايد انجام دهم، مي کنم. نظر مردم محترم است اما کار خودم را مي کنم.

سرمربي استقلال در خصوص اينکه چرا از عمران زاده در خط حمله استفاده کرد، اظهار داشت: در بازي با پرسپوليس هم اين تصميم را گرفته بودم اما وقتي حنيف به خط حمله آمد ارسال از کناره ها کمتر شد و فقط هدفمان استفاده از توپ هاي بلند بود که اين اتفاق هم نيفتاد.

قلعه نويي در پاسخ به اين سؤال که چرا استقلال با وجود هزينه ميلياردي نمي تواند مثل فجر نتيجه بگيرد، گفت: بگذاريد پولي به ما بدهند بعد در مورد آن حرف بزنيد. هوادار و مردم حق دارند صحبت کنند. نمي توانيم بگوييم چرا اين حرف را مي زنيد اما ما هنوز پولي نگرفتيم. يک بازي عقب افتاده داريم و اگر ببريم به بالاي جدول مي رسيم.

وي اضافه کرد: ما براي قهرماني آمده ايم. يکسري مسائل فقط هدف را بهم مي زند و خودزني مي کنيم. هاشم بيک زاده بهترين بازيکن سمت چپ ايران است ولي اين قدر او را زدند که شرايط اين طوري شده است. مطمئن باشيد تيم ما اول مي شود اما هواداران ما را عقب مي اندازند و تا لحظه اي که هستم آنچه خودم بخواهم را انجام مي دهم اما به حرف مردم هم گوش مي دهم.

وي تصريح کرد: جباري به تمرينات بازگردد، مشکل ما در خط هافبک کمتر مي شود. ما براي قهرماني کار مي کنيم.

قلعه نويي در خصوص اينکه بازيکنان فجر مقابل استقلال استرس نداشتند، اما بازيکنان استقلال استرس داشتند و چرا از روانشناس استفاده نمي کند، گفت: زماني که تيم ملي بودم دکتر منتظري را براي روانشناسي آوريم اما در برنامه هاي راديويي ايراد گرفتند. استقلال استرس ندارد. پخش مستقيم انگيزه حريفان را بيشتر مي کند.

وي گفت: کمي دغدغه داريم. بايد به اين بازيکنان پول بدهند. کار به جايي رسيده که برخي از بازيکنان از فتح الله زاده پول دستي مي گيرند و اين براي تيم بزرگي مثل استقلال خوب نيست.

قلعه نويي در پاسخ به اين سؤال که دو مهاجم روي نيمکت داشتيد اما از عمران زاده در اين خط استفاده کرديد گفت: در کنفرانس همه چيزهاي عجيب و غريب مي پرسند. همه بازيکنان ما خوب هستند. ما گفتيم با دو مهاجم بازي مي کرديم و دوستان الان گفتند با سه هافبک دفاعي بازي کرديم. خدا را شکر همه چيز روشن شد.

قلعه نويي اضافه کرد: در دقايق آخر از سمت راست ارسال هاي خوبي داشتيم و گفتيم يک بلند زن بياوريم اما منوچهري که بازيکن خوبي است هنوز به محيط پذيري اضافه نشده و ميداودي در حال آماده شدن است و ساير بازيکنان هم خوب هستند اما در آن قسمت بازي تصميم گرفتم از حنيف استفاده کنيم. کاري که در بازي با پرسپوليس هم انجام دادم.

وي گفت: ايراد کار اين بود که بعد از حضور عمران زاده در خط حمله ديگر ارسال بلند نداشتيم. با اين حال مي توانستيم در نيمه دوم به گل برسيم. هافبک هاي ما به خوبي مهاجمان را تغذيه نمي کنند که اين موضوع با آمدن جباري حل مي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها