کد خبر: ۸۰۶۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
سرمربي شياطين سرخ پيش از ديدار سنتي تيمش با ليورپول نامه‌اي به هواداران تيمش نوشت.
به نقل از ساکرنت، ديدار تيم‌هاي ليورپول و منچستريونايتد از هفته پنجم ليگ برتر انگليس فردا در ورزشگاه آنفيلد شهر ليورپول برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس،بخش مستقل رسيدگي به چگونگي رخداد فاجعه هيلزبورو چندي پيش راي خود را اعلام کرد و در آن هواداران ليورپول را از هر گونه سهل انگاري و تقصير مبرا دانسته است. فاجعه هيلزبورو در سال 1989 در نيمه نهايي جام حذفي انگليس رخ داد که در آن 96 تن از هواداران ليورپول به دليل ازدحام جمعيت جان خود را از دست دادند.

ديدار ليورپول برابر منچستريونايتد در آنفيلد، نخستين ديدار ليورپول در ورزشگاه خودي پس از اعلام اين راي است. پيش از اين ديدار و در جريان آن قرار است ياد کشته شدگان اين فاجعه گرامي داشته شود.

سر الکس فرگوسن در نامه‌اي خطاب به هواداران منچستر نوشت: رقابت ما با ليورپول بر پايه رسيدن به بيشترين عنوان قهرماني بوده است. افتخاري که زمان بسيار زيادي در اختيار ليورپول بود. اين رقابت هيچ گاه نبايد بر اساس نفرت‌هاي شخصي باشد. 96 تن از هواداران ليورپول براي تماشاي ديدار تيمشان در نيمه نهايي و راهيابي تيمشان به فينال به ديدن اين مسابقه رفتند و هيچ گاه به خانه بازنگشتند.

سرمربي منچستر ادامه داد: اتفاقي که براي آنها رخ داد بايد وجدان تمام کساني را که با فوتبال ارتباط دارند بيدار کند. امروز باشگاه ما در کنار همسايه بزرگ خود، ليورپول، مي‌ايستد تا بتواند ياد تمام کساني که در آن فاجعه کشته شدند را گرامي بدارد. مي‌دانم که مي‌توانم روي شما حساب کنم تا بهترين سنت‌ها به وسيله بهترين هواداران فوتبال به اجرا در آيد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها