کد خبر: ۸۰۶۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت:‌ تماشاگران داماش آزاد هستند اما آنها اول بايد تيم را تشويق کنند.
حميد درخشان در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد شکست يک بر صفر داماش مقابل راه آهن عنوان کرد: در اين چند روزي که به اين تيم آمده ام توانستم از لحاظ فني تاثير کوچکي بگذارم. بازي مقابل راه آهن نسبتا خوب بود و حتي مي توانستيم گل بزنيم.

سرمربي داماش با اشاره به پنالتي راه ‌آهن تصريح کرد: قاطعانه مي گويم که پنالتي گرفته شده براي راه آهن درست نبود. توپ از بازيکن جدا شده بود و تعجب مي کنم چطور داور اين صحنه را پنالتي اعلام کرد. 30 سال در اين فوتبال هستم و معتقدم کسي چنين صحنه اي را پنالتي نمي گيرد.

درخشان در مورد اينکه هواداران داماش نسبت به وي رفتار خوبي نشان ندادند، گفت: هميشه به هواداران و نظرشان احترام مي گذارم و آنها حق انتخاب دارند ولي آنچه مهم است تماشاگر بايد تيم را تشويق کند نه فرد را.

سرمربي داماش در مورد اينکه هواداران اين تيم اميد هرندي را تشويق کردند، گفت: من از همين جا از هرندي تشکر مي کنم اما فوتبال حرفه اي است و من جاي کسي نيامده ام و به خواسته مديريت اينجا هستم. هرندي هيچگاه هواداران را تحريک نمي کند. تماشاگر هم آزاد است که هر کسي را دوست دارد تشويق کند.

وي اظهار داشت: اگر بازي در رشت برگزار مي شد نتيجه بهتري رقم مي خورد. اگر کميته انضباطي تيمي را محروم مي کند و تماشاگران محروم هستند چرا بايد بازي در جاي ديگري با حضور تماشاگر باشد. مي توانستند اين بازي را در رشت بدون تماشاگر برگزار کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها