کد خبر: ۸۰۵۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
قصد نصیحت کردن ندارم اما ارزش ندارد به خاطر احساسات این کارهای خطرناک را انجام دهند. نزدیک بود من یا کسی که دچار حادثه شد بمیریم
José Alberto Costa
José Alberto Costa
سایت گل - آلبرتو كاستا در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر آلومينيوم هرمزگان افزود:‌ گرماي هوا مانع از انجام يك بازي زيبا و تاكتيكي شد.

 

به گزارش گل وي با بيان اين كه بازيكنانم نتوانستند دستورات تاكتيكي كادر فني را در زمين اجرا كنند، گفت: گرماي هواي بندرعباس به حدي بود كه بازيكنانم تمام نفس خود را در نيمه اول تخليه كردند و در نيمه دوم بدن بازيكنان دو تيم براي انجام مسابقه تحليل رفته بود.

 

سرمربي نفت آبادان در خصوص پرتاب ترقه از سوي تماشاگران آلومينيوم هرمزگان تصريح كرد: متاسفانه اين موضوع تنها به استان هرمزگان ختم نمي‌شود، بلكه در بازي سپاهان و الاهلي عربستان شاهد اتفاق مشابهي بوديم كه رفع آن نيازمند برخورد جدي مسوولان سازمان ليگ است.


 

وي ادامه داد: زمانی که مربی پورتو بودم در بازی بنفیکا چنین اتفاقی رخ داد و یکی از هواداران در آن بازی فوت کرد. تجربه دیدن چنین اتفاق هایی را دارم. قصد نصیحت کردن ندارم اما ارزش ندارد به خاطر احساسات این کارهای خطرناک را انجام دهند. نزدیک بود من یا کسی که دچار حادثه شده بود در این دیدار بمیریم. اگر دنبال بهانه بودیم می‌توانستیم پس از این اتفاقات زمین را ترک کنیم اما تیمی نیستیم که دنبال بهانه باشیم..

 

وي در مورد تغيير و تحول مديريت اين تيم خاطرنشان كرد: من به عنوان يك سرمربي تنها به عملكرد بازيكنان و شرايط فني تيم مي‌نگرم و تغيير و تحول مديريتي ارتباطي با بنده ندارد.

 

كاستا در پايان در مورد شايعه بركناري‌اش از تيم نفت آبادان گفت:‌ قرارداد من يك ساله بوده و تا آخرين لحظه در تيم نفت مي‌مانم و با يك يا دو شكست از اين تيم خداحافظي نمي‌كنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها