کد خبر: ۸۰۳۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
کج سلیقگی آشکار در طرح خوب پزشک خانواده:
به دنبال انتشار اطلاعات مربوط به طرح پزشک خانواده و شروع ثبت نام مشکلاتی گریبان گیر خانواده های مومن ایرانی شده است. مشکل اینجا است که زن و مرد خانواده باید یک پزشک داشته باشند، یا پزشک مرد یا زن! یعنی یا بدن خانم را باید یک مرد معاینه کند و یا بدن شوهرش را یک زن نامحرم! و یا مسلمانی کرده، از خیر خدمات بیمه ای در چنین مواردی بگذرند. طرح خوب پزشک خانواده با بی سلیقگی، نصف جامعه را در معرض عملی غیر شرعی قرار می دهد. نصف جامعه، که اگر موازین شرعی برایشان اهمیت داشته باشد،

به گزارش پایگاه 598، به دنبال انتشار اطلاعات مربوط به طرح پزشک خانواده و شروع ثبت نام مشکلاتی گریبان گیر خانواده های مومن ایرانی شده است. مشکل اینجا است که زن و مرد خانواده باید یک پزشک داشته باشند، یا پزشک مرد یا زن! یعنی یا بدن خانم را باید یک مرد معاینه کند و یا بدن شوهرش را یک زن نامحرم! و یا مسلمانی کرده، از خیر خدمات بیمه ای در چنین مواردی بگذرند.

نشانی عکس زیر در را در سایت پزشک خانواده

طرح خوب پزشک خانواده با بی سلیقگی، نصف جامعه را در معرض عملی غیر شرعی قرار می دهد. نصف جامعه، که اگر موازین شرعی برایشان اهمیت داشته باشد، باید در چنین مواردی از حق بیمه محروم بمانند؛ خانم دستجردی! بر اساس طرح شما، علم پزشکی می گوید که به ویژه در موارد بیماری پوستی، یا بدن شما را باید یک مرد معاینه می کند یا بدن شوهرتان را یک زن نامحرم! چون هر خانواده فقط می توانند یک پزشک انتخاب کنند!

نوشته قرمز در صفحه نخست سایت پزشک خانواده تاییدکننده گمان مردم بر "یک" پزشک برای خانواده است.

اگر یک عالم دینی و همسرش بخواهند طبق قانون شما به پزشک مراجعه کنند! چه می شود؟ این غفلت یا بی مبالاتی تیم طراحی پزشک خانواده، سلامت دینی و روانی خانواده و جامعه را به شدت به خطر می اندازد. شاید برخی فکر کنند که پزشک خانواده مَحرم است، اما اسلام می گوید که پزشک خانواده در شرایط عادی وجود پزشک با جنس موافق برای جنش موافق جایز نیست.

بنابر اطلاعات منتشر شده شرایط "خاص"، تعریف نشده بوده است و معنای مطلب مندرج در "نسخه ۰۲" که در عکس شماره ۱ آمده است، این است که به طور طبیعی نمی شود دو پزشک انتخاب کرد! مگر اینکه شرایط خاص شکل بگیرد! ظاهرا مساله مَحرم و نامحرمی در میان نیست؛ چون، این یک مساله عام و فراگیر است، نه یک مساله و امر خاص! این هم نشانی صفحه زیر در بخش پرسش و پاسخ سامانه خدمات سلامت ایرانیان.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
SWEDEN
۱۵:۲۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۷
۴
حرف حساب است و بد غفلتی شده است.
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
نکته: باید تصریح می کردند که زنان نزد پزشک زن و مردان نزد پزشک مرد ثبت نام کنند ولی این تصریح انجام نشده و غفلتی بزرگ است اما مسئله شرعی ان، اگر در مناطقی از کشور با محدودیت پزشک مواجه باشند در صورت بروز بیماری بر ای زن و نبود پزشک زن مراجعه به مرد با رعایت موازین شرعی از باب ضرورت اشکال ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۷
۱
مانده ایم چه کنیم؟ اعضای مونث خانواده جز طرح شوند یا مذکر. شاید هم هیچ کدام بهتر است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها