کد خبر: ۸۰۲۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
اسلحه پنهان یاوری برای بازی با استقلال رضا حقیقی کاپیتان این تیم خواهد بود . او باید میانه میدان را مقابل هافبک های استقلال بگیرد
رضا حقیقی
ok

اسلحه پنهان یاوری برای بازی با استقلال رضا حقیقی کاپیتان این تیم خواهد بود . او باید میانه میدان را مقابل هافبک های استقلال بگیرد . حقیقی یکی از بهترین های لیگ است و نقش تعیین کننده ای را در بازی جمعه خواهد داشت . اگر او و همبازیانش در این بازی برنده از زمین خارج شوند دیگر این فجر غیر قابل مهار خواهد بود . 

 

رضا ؛ یک بار در استادیوم آزادی پرسپولیس را بردید . این اتفاق در بازی با استقلال هم می افتد ؟ تیم 

امیدواریم که برنده بازی باشیم اما شرایط این بازی با بازی با پرسپولیس فرق دارد . آن بازی اول فصل بود و هنوز تیم ها هماهنگ نبودند اما حالا استقلال تیم بهتری نسبت به ابتدای فصل شده است و آنها کاملا تغییر کرده اند . بازی سخت است ولی ما به دنبال نتیجه هستیم تا صدر جدول را حفظ کنیم . 


شما هم نسبت به اول فصل پیشرفت داشته اید ؟

ما هم پیشرفت کرده ایم و شرایط بسیار خوبی داریم و اکنون بالای جدول هستیم . این بازی هم برای ما مهم است و فقط به دنبال نتیجه هستیم . 

 گفته می شود اختلافاتی با یاوری داشته ای ؟

من بازیکن حرفه ای هستم و در مورد چنین مسائلی در رسانه ها صحبت می کنم . اگر صلاح باشد آقای یاوری و مدیریت باشگاه جواب این سوال را می دهند . 

پس اختلاف بوده است ؟

نه ... احترام آقای یاوری همیشه برای من واجب است 

چقدر امیدواری که نتیجه ای می خواهید در بازی با استقلال به دست می آورید؟

شانس ما در این بازی کم نیست . گفتم استقلال بهتر شده است اما می توانیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم . 

این بازی به نوعی جنگ نسل قدیمی تر هافبک تیم ملی (نکونام ) ونسل جدید که تو هستی به حساب می آید . رقابتی در این بازی با او داری ؟

این بازی هیج جنگی نیست و حداقل هم باشد من با کسی جنگ ندارم .من فقط به دنبال نتیجه گرفتن فجرسپاسی هستم و قصد ندارم در این بازی چیزی را ثابت کنم . 

مربیان تیم ملی هم روی این بازی قطعا نظر دارند و تو را هم زیر نظر خواهند گرفت ؟

مربیان تیم ملی از من شناخت کامل دارند و من چیزی را نباید ثابت کنم . همیشه به نظر مربیان تیم ملی احترام گذاشته ام و تلاش کرده ام تا  هر بازی بهتر باشم . 

حرف آخر ؟

بازی قشنگی روز جمعه خواهد بود . ما در شرایط خوبی هستیم و استقلال هم بهتر شده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها