کد خبر: ۸۰۰۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
وقتي آقاي قويدل امتياز داماش را خريد اصلا در جريان نبود چه کسي سرمربي داماش است و از قبل با يک گزينه ي خارجي به توافق رسيده بود
امیر عابدینی
OK

 سایت گل - امیر عابدینی پس از اتفاقات و حواشی بسیاری که در داماش روی داد یک مصاحبه با وارش اسپورت، سایت هواداران داماش انجام داده که در ذیل می خوانید.

 در مورد بحث هاي مطرح شده و مديريتي باشگاه در برنامه نود هيچ حرفي نزديد و اين جاي سوال دارد...

من ابتدا در مورد مسائل مالي که در برنامه نود مطرح شده بود توضيحاتي بدهم . آقاي قويدل تا به امروز 4.5 ميليارد تومان براي خريد امتياز تيم به قوه قضائيه پرداخت کرده است. در مرحله ي بعد 300 ميليون به صورت نقدي براي هزينه تيم از قبيل بدهي به هتل ها، بدهي به اتوبوسراني، غذا ، محل تمرين ، تيم هاي پايه و ... پرداخت کردند.


400 ميليون تومان به بچه هاي تيم چک داديم که پرداخت شد. 600 ميليون تومان هم قسمت ديگري از قرار داد بازيکنان است که به آن ها چک داده شده است که در تاريخ 31/6/1391 پرداخت خواهد شد .تا به اکنون حدود 25 درصد قرار داد کل بازيکنان را پرداخت کرديم.حداکثر تا دو هفته ديگر هم بخشي ديگر از قرار داد بازيکنان پرداخت خواهد شد.

در ضمن آقاي قويدل البسه تيم را خودشان با قيمت 170 هزار دلار تهيه کردند و تحويل باشگاه دادند.در اين مدت من هيچ گونه دريافتي از حساب باشگاه نداشتم، چون تا پول بچه هاي تيم به آن ها پرداخت نشود من هيچ گونه مبلغي دريافت نمي کنم . مطلع هستيد در سال قبل براي سرپا نگه داشتن تيم، مبلغ زيادي از جيب شخصي هزينه کردم.بازيکنان تيم هم به خوبي مي دانند که اگر من پولي داشته باشم حتما به آن ها پرداخت مي کنم که اگر چنين چيزي نبود امسال با ما قرار داد نمي بستند.

  : اما مبلغ پرداختي کم نيست؟ چرا به صورت قطره چکاني قرار داد بازيکنان را پرداخت مي کنيد؟!

ما طبق برنامه ريزي ، 40 درصد قرارداد بازيکنان را تا پايان نيم فصل و 40 درصد ديگر را هم تا پايان نيم فصل دوم پرداخت خواهيم کرد...

  : اما آقاي هدايتي در ملوان در ابتداي فصل 40 درصد را پرداخت کرد...!

هدايتي براي خريد ملوان پولي پرداخت نکرد و ملوان را مجاني تحويل ايشان دادند، ولي آقاي قويدل فقط 4.5 ميليارد تومن براي خريد امتياز باشگاه پرداخت کردند و اين شرايط را بايد در نظر بگيريد...

 : بدهي هاي فصل قبل چه شد؟ آيا درست است مالک باشگاه از پرداخت آن ها سرباز زده است؟!

بدهي هاي فصل قبل ما حدود 5 ميليارد تومان بود که با توجه به بعضي پرداختي ها و توافق ها به 2.5 ميليارد تومان کاهش يافت. آقاي قويدل 1.5 ميليارد تومن را تقبل کردند.

  پس آن يک ميليارد باقيمانده چه مي شود؟!

تامين مي کنم...!

 ولي مي گويند همه بازيکنان هم قسمتي از قرار داد فصل قبل خود را بخشيده اند ، صحت ندارد؟

چه کسي گفته؟هيچ کس نبخشيده است! ما طبق قانون و دقايق بازي به بازيکنان پول داديم.بازيکني مثل محمدرضا مهدوي 100 درصد پول خود را دريافت کرد، بازيکني مثل نظيف کار 95 درصد قرار داد خود را دريافت کرد و بازيکني هم داشتيم که فقط دو بازي براي ما انجام داد که من طبق قانون،مبلغ قرار دادش را کامل نمي دهم.

  جداسازي بازيکنان براي جرايم در نظر گرفته بازي با فجرخود انتقاداتي داشته؛ بر چه اساسي بوده است؟!

محمدرضا مهدوي با 30 سال سن 6.2 کيليومتر در اين بازي دويده است ولي هادي سهرابي جوان که انرژي بيشتري دارد فقط 2.7 کيلومتر دويده است. بهنام افشه يک استپ اشتباه کرد که همان تبديل به ضد حمله شده است.اما ميلاد فراهاني را تشويق کردم،چون با توجه به اينکه شش گل خورده بود ولي تا لحظه ي آخر تلاش کرد و حتي زانوي خود را جلوي پاي حريف قرار مي داد.

ما در نيمه اول چهار گل دريافت کرديم،که بعد يکي از مدافعان ما پاي خود را گرفت و ديگر وارد زمين نشد و هادي محمدي در نيمه دوم زوج عليرضا نظيف کار در خط دفاعي شد و با توجه به وضع آشفته تيمي، کمتر گل خوردند.

 : همه منتظر بودند تا بعد از صحبت هاي اميد هرندي ، صحبت هاي شما را هم بشنوند. اين سکوت شما سوال برانگيز بود...!

نمي خواستم در برنامه پربيننده نود تخريبش کنم.يک سري مطالب را در سايت شما با هواداران داماش در ميان مي گذارم، چون نمي خواهم نگاه جامعه فوتبالي به اَميد هرندي و من بد شود . امير عابديني را همه مي شناسند!

در اذهان عمومي نخواستم تخريبش کنم چون مسائل شهر و استان براي من مهم است. چون من قبل از اين برنامه مي خواستم باز هم از او استفاده کنم،همان طور که مهدي تارتار را تخريب نکردم و ابتداي فصل در درود مشغول شد. اکنون اميد هرندي برود و به خودش نمره بدهد و براي مثال اگر از ده ، نمره چهار به خودش داد بايد تلاش کند تا بيايد بالاتر و اصلا در اين بين به مديريت من نمره يک بدهد .

 اما ايشان ابزاري در دست نداشت...

همه شاهند ما در اوج بي پولي و انحلال بازيکن هاي زيادي فرستادم ولي ايشان خيلي ها را قبول نکردند و از همان جناحي که اصرار داشتيم ضربه خورديم...

  منظورتان دفاع چپ است؟

بله...چرا سيدعلي حسيني را خود آقايان نخواستند و به من گفتند به اون نيازي نداريم و او را به تيم ديگري انتقال دهيد؟ آيا حسيني به درد ما نمي خورد؟همه مشاهده کردند مهدي کياني را بايد در دفاع چپ استفاده کنيم تا سه گل از همان جناح دريافت کنيم!

 اما مورد بعدي دخالت شما در ترکيب تيم بود، دليل اين دخالت ها چه بود؟!

آقاي هرندي هيچ وقت با ورود آناليزور موافق نبود با اينکه بارها پيشنهاد دادم...اما در مورد سوال شما بايد بگويم؛ اگر به ايشان بگويم دفاع چپ ضعيف است دخالت محسوب مي شود؟ چه طور ايشان با يک قرار داد 300 ميليوني خود را همه کارِ تيم مي دانند؟من تا به حال اين چيزها را نگفتم،من سال 1997 ساکرشن آمريکا را نوشته ام ، بازيکن تيم ملي و پرسپوليس بوده ام،رياست فدراسيون فوتبال را برعهده داشتم و ... بعد حق مشورت دادن در مورد فوتبال و تيم تحت مديريتم را ندارم و به ايشان برخورده است؟به ايشان بگوئيد آيا قبل از عقد قرار داد به ايشان پيغام داده بودم که اگر من مشکلي در تيم ببينم بازگو مي کنم؟ پس چرا آن موقع قبول کرد؟

 آيا اين ادعا را رد مي کنيد که با مشخص شدن مالک باشگاه ، شما در فکر تغيير سرمربي بوديد؟!

وقتي آقاي قويدل امتياز داماش را خريد اصلا در جريان نبود چه کسي سرمربي داماش است و از قبل با يک گزينه ي خارجي به توافق رسيده بود.ولي من در جلسه اي که اين مربي خارجي هم حضور داشت به آقاي قويدل گفتم هرندي بايد به کارش ادامه دهد و من از ايشان حمايت مي کنم و اگر مي خواهيد به تيم کمک شود بايد کادر فني را تقويت کنيد که به همين دليل دارکو را اضافه کرديم و اينکه هرندي از دارکو هيچ استفاده اي نکرد،مقوله اي جداگانه است.

  از پرسپوليس خبر مي رسد ، رويانيان با علي کريمي به مشکل خورده است و در صورت ادامه دار شدن اين اختلافات او را کنار مي گذارد. شايعاتي وجود دارد که اين بازيکن گيلاني الاصل به داماش مي پيوندد. تائيد مي کنيد؟!

بحث علي کريمي هنوز جدي نشده است.اما در مورد جذب کريمي بايد توضيح بدهم که من با رويانيان تعامل خوبي دارم و اگر ما نياز به تقويت داشته باشيم مسلما ايشان به ما کمک مي کند و بلعکس...

  و حرف پاياني شما با هواداران داماش در شهرباران و سرتاسر گيلان...

رشت و داماش بر هرندي و عابديني اولويت دارند و اشخاص در اين تيم مادام العمر ماندگار نيستند ولي فوتبال شهرباران و گيلان بايد ماندگار باشد،پس حفاظت ما و هواداران از اين تيم بايد از همه چيز مهم تر باشد...

حرمت کساني مثل قويدل که برايمان تلاش مي کنند را بايد نگه داشت.چه کسي است که نداند فوتبال در آمدي ندارد و فقط ضرر شامل حال مالکين داماش مي کند؟

فقط مو را نگاه نکنيد،چون پشتش پيچش مو است. من وقتي از دعواي هرندي و نجفي با خبر شدم ديگر متوجه شدم مشکل تيم من تاکتيکي نيست. به همين دليل قبل از بازي سکوت کردم تا روحيه بازيکنان تيم بهم نريزد.

انسان ها را با يک تصميم زير سوال نبريم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها