کد خبر: ۸۰۰۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
من قبلا هم گفته ام که قصد ندارم در هیچ انتخاباتی شرکت کنم ؛نه انتخابات ریاست جمهوری ،نه مجلس شورای اسلامی و نه شورای شهر
محمد رویانیان
ok
سایت گل- محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درگفت وگویی اختصاصی باخبرنگار گل در باره حرف هایی که اخیرا برخی درباره او زده اند و اینکه قصد دارد با بالا بردن محبوبیتش در انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری شرکت کند می گوید: به این دوستان می گویم اینقدر قداست انتخابات ریاست جمهوری را پایین نیاورند.من قبلا هم گفته ام که قصد ندارم در هیچ انتخاباتی شرکت کنم ؛نه انتخابات ریاست جمهوری ،نه مجلس شورای اسلامی و نه شورای شهر . من دوست دارم اگر کارمثبتی انجام می دهم درباشگاه پرسپولیس باشد چون می خواهم هواداران پرسپولیس را خوشحال ببینم و این تیم را به یک باشگاه واقعی تبدیل کنم.


 وی ادامه داد:برای رسیدن به این هدف تمام توانم را گذاشته ام وهر کاری بتوانم انجام می دهم اما انگار برخی ازدوستان علاقه ندارند این اتفاق بیافتد.
 رویانیان گفت:دوستانی که اخیرا من را متهم به هزینه های میلیاردی می کنند خودشان دریکی دو فصل گذشته دست به خریدهای عجیب و غریبی زده اند و ولخرجی های زیادی کرده اند که خیلی بالاتر از عرف رایج هزینه ها در فوتبال است اما هیچ کس سراغ آنها نرفته است.جالب اینکه این خریدهای گزاف دوستان برای آنها نتیجه ای هم نداشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین خصوص ادامه داد:ما در پرسپولیس علاوه بر اینکه بازیکنان درجه اول و ملی پوشی جذب کردیم سعی داریم بنیه تیم را جوان کنیم و به همین منظور بهترین جوان های فوتبال کشور را به استخدام باشگاه در آوردیم . می خواهیم در آینده از این جوان های شایسته در تیم نهایت استفاده را ببریم و خواهید دید که به مرور زمان این اتفاق در پرسپولیس می افتد.
وی همچنین گفت:خواهید دید که با فکرهای اقتصادی ما مخارج باشگاهداری درآینده چقدر پایین خواهد آمد و در راه رسیدن به این هدف برنامه های زیادی داریم که برخی از آنها در حال انجام است.
رویانیان همچنین درباره جلسه دیروز با بازیکنان پرسپولیس گفت:من در قبال هوادران میلیونی پرسپولیس مسوولم به همین دلیل با بازیکنان جلسه ای گذاشتم ونکاتی را به آنها تذکر دادم .امیدوارم بعد از جلسه خوبی که دیروز برگزار کردیم شرایط تیم بهترشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها