کد خبر: ۷۹۹۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
پرسپولیس مشکل زیاد دارد و یک هفته می‌توان در مورد مشکلات این تیم حرف زد. با این حال من معتقدم مدیریت این باشگاه خیلی خوب کار کرد و بازیکنان خوبی را جذب کرد

سایت گل- محمد نصرتی، مدافع میانی تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش امسال یکی از مدعیان قهرمانی است. او امیدوار است که تراکتور در هفته‌های آینده شرایط بهتری پیدا کرده و بردهای این تیم آغاز شود. نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در خصوص وضعیت تراکتور و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می‌دهد. او در مورد تیم سابقش یعنی پرسپولیس و شرایط تیم ملی هم حرف می‌زند.

برخی معتقدند تراکتور در نتیجه‌گیری و همچنین شکل بازی نوسان دارد. نظر تو چیست؟

من فکر می‌کنم تیم ما در بازی با ذوب‌آهن نتیجه بدی گرفت و به تیمی باختیم که ضعیف‌ترین تیم چند سال اخیر لیگ برتر بود. در بازی با صبای قم هم فشار روانی روی تیم ایجاد شد و می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی در بازی با ملوان خوب بازی کردیم. گلی که خوردیم از روی نقطه پنالتی بود ولی چند فرصت خوب را از دست دادیم. من فکر می‌کنم اگر این هفته گهر را ببریم شرایط بهتر خواهد شد و ما با یکی، دو برد وارد کورس جدی قهرمانی خواهیم شد.

پس نوسان تراکتور را قبول نداری؟

ما یکی، دو بازی اول را شانسی بردیم ولی در بعضی بازی‌ها هم مستحق برد بودیم که برنده نشدیم. ما در امتیازگیری عقب نیستیم، البته اگر بخواهیم در مجموع حساب کنیم کمی عقب هستیم ولی به این دلیل می‌گویم عقب نیستیم که دیگر تیم‌ها هم امتیاز از دست داده‌اند و فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است.

شرایط خودت چطور است؟

وضعیت خوبی دارم. ما در دو، سه بازی اخیر فقط یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود.

این درست است که اولیویرا هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده؟

این سئوال را باید از خودش بپرسید.

به نظر تو چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند؟

من فکر می‌کنم سپاهان، استقلال و تراکتور مدعیان جدی هستند. تیم‌هایی مثل صبا و نفت هم خوب نتیجه گرفته‌اند ولی آنها تماشاگر ندارند و این موضوع فاکتور مهمی برای قهرمانی است.

چرا پرسپولیس، تیم سابقه‌ات اینقدر بد نتیجه گرفته است؟

پرسپولیس مشکل زیاد دارد و یک هفته می‌توان در مورد مشکلات این تیم حرف زد. با این حال من معتقدم مدیریت این باشگاه خیلی خوب کار کرد و بازیکنان خوبی را جذب کرد در ضمن پرسپولیس مثل خیلی از تیم‌ها دغدغه مالی ندارد.

پس مشکل این تیم چیست؟

من نمی‌خواهم همه چیز را باز کنم ولی معتقدم بعضی از بازیکنان این تیم بدون این که کارشناسی صورت بگیرد جذب شده‌اند و به اصطلاح خودمان باید بگویم که پرسپولیس بالانس نیست. بعضی‌ها در این تیم ساز خودشان را می‌زنند و این موضوع در سال گذشته هم وجود داشت. البته تماشاگران امسال صبور هستند که در دقایق آخر شعار می‌دهند ولی پارسال در اولین بازی از دقیقه 30 شعار دادند.

به نظر تو مانوئل ژوزه باید برکنار شود؟

خیر، او مربی خوبی است و چندان مقصر نیست. حداقل مانوئل جرأت دارد که چند بازیکن جوان را از ابتدای لیگ بازی داده‌ است. من معتقدم پرسپولیس بیمار است در ضمن خیلی‌ها فقط زمین مسابقه را می‌بینند و نمی‌دانند در تمرینات، در رختکن یا جاهای دیگر چه اتفاقاتی می‌افتد.

در مورد تیم ملی چه صحبتی داری، آیا کنار گذاشتن کی‌روش منطقی به نظر می‌رسد؟

اصلاً منطقی نیست. ما باید به کی‌روش فرصت بدهیم در ضمن معتقدم کی‌روش و بازیکنان تیم ملی نیاز به تمرکز دارند. من با این مربی کار کرده‌ام و باید بگویم کی‌روش مربی توانمندی است که می‌تواند نتیجه بگیرد ولی نباید تمرکز او را بگیریم. خدا را شکر هنوز اتفاقاتی نیفتاده و به اندازه کافی فرصت جبران وجود دارد. امیدوارم مشکل بازیکنان و رسانه‌ها هم حل شود و تیم ملی هم به شرایط خوبی برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها