کد خبر: ۷۹۸۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
میلانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من آدم زیاد محجبه ای نیستم اما هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم که به پوششی که برای زنان آرامش می دهد؛ توهین و جسارت کنم.
به گزارش سرویس فرهنگ و رسانه بی باک، اگرچه برخی انتقادات جدی بر تهمینه میلانی وارد است اما اینکه وی حاضر شده باشد به فرهنگ و اعتقادات یک جامعه و دستور صریح دین مقدس اسلام نسبت به حجاب توهین کند آنهم در شرایطی که ملتهای مسلمان سراسر دنیا نسبت به توهین در یک فیلم به پیامبر عظیم الشسان اسلام داغدارند؛ بسیار جای تاسف داشت.

تهمینه میلانی در توضیح تصویر منتشر شده در صفحه فیس بوک منتسب به وی که به حجاب توهین شده بود؛ به خبرنگار بی باک گفت: متاسفانه برخی بدنبال بداخلاقی و جنجال سازی در جامعه هستند اما همه کسانی که مرا می شناسند خوب می دانند که من به اعتقادات و فرهنگ هیچ کسی توهین نمی کنم.


این کارگردان زن سینمای ایران ضمن گلایه از این انتساب به وی اظهار داشت: متاسفانه نه رسانه ای دارم و نه قدرتی که از خودم دفاع کنم اما این کار بسیار زشتی است که به دروغ کسی را اینگونه متهم کنند.

میلانی گفت: البته این نوع تخریب ها علیه بنده قبلا هم سابقه داشته است. مثلا یکی از رسانه ها که ادعای مسلمانی هم دارند؛ یک تصویر خصوصی و بی حجاب از من پیدا کردند و در اقدامی که خلاف شرع و قانون است؛ آنرا منتشر کردند در حالیکه در هیچ کجای اسلام چنین اجازه ای داده نشده است.


وی افزود: من آدم زیاد محجبه ای نیستم اما هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم که به پوششی که برای زنان آرامش می دهد؛ توهین و جسارت کنم.

این کارگردان سینما تصریح کرد: برخلاف همه شانتاژهایی که علیه بنده صورت می گیرد؛ من تا کنون حتی در مراسماتی که در کشورهای خارجی هم برگزار شده است؛ روسری را از سرم برنداشته ام.

میلانی تاکید کرد: من نه تنها در ایران که مردمانی با فرهنگ و تمدن غنی دارد بلکه در هیچ کشوری حاضر نمی شوم که به اعتقادات و فرهنگ یک ملت و هر آنچه که برای دیگران مایه آرامش است توهین کنم.

وی در پایان و در پاسخ به خبرنگار بی باک مبنی بر اصل حضور وی در فیس بوک عنوان کرد: آن تصویر منتشره و صفحه فیس بوک ادعایی به هیچ وجه متعلق به بنده نیست و هر کسی که مرا بشناسد در اولین نگاه متوجه می شود که بنده چنین کاری هرگز انجام نمی دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها