کد خبر: ۷۹۶۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
مدیر‌عامل فجرسپاسی با اشاره به اظهار نظر سرمربی این تیم برای حمایت بیشتر، گفت: منظور یاوری مسؤلان استانی بود.

جعفر جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 6 بر یک فجر برابر داماش گفت: بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی بود. این بازی همه چیز داشت و هواداران از دیدن آن لذت بردند. بازیکنان و کادر فنی سنگ تمام گذاشتند و بازی بسیار خوبی ارائه کردند.

وی در مورد اینکه آیا برای این برد پاداشی تعیین کرده اند تصریح کرد: طبق چارتی که داریم برای بازیکنان پاداشی در نظر می گیریم. هماهنگ کردیم برای بازیکنان پاداشی تعیین شود و مسؤلان قول دادند به تیم کمک بیشتری کنند. 

جعفری در مورد اینکه یاوری در مصاحبه خود درخواست کرده مسؤلان سپاه کمک بیشتری به فجر کنند اظهار داشت: منظور یاوری، مسولان استانی بود. سپاه تاکنون از تیم حمایت کرده است. توقع ما از مسؤلان استانی است. از آنها می خواهیم به تعهدات خود عمل و از تیم حمایت بیشتری کنند.

وی در مورد اینکه داماشی ها به چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب شیراز اعتراض داشتند تصریح کرد: داماش هم بازی های خود را در چمن مصنوعی برگزار می کند و اعتراض آن ها وارد نیست. ما هم تقصیری نداریم. وقتی حافظیه زیر کشت است چه کاری از دست ما ساخته است؟ هیچ تیمی اجازه تمرین در زمین اصلی را به تیم میهمان نمی دهد، اما داماشی ها روز قبل از بازی در زمین اصلی یک جلسه تمرین کردند.

جعفری در مورد اینکه زمین حافظیه چه زمانی آماده می شود خاطرنشان کرد: چند وقت دیگر شرایط ورزشگاه حافظیه برای انجام بازی مهیا می شود و از نیم فصل می توانیم در این استادیوم به میدان برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها