کد خبر: ۷۹۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۸ دی ۱۳۸۹
 معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه جنس ترور اساتید ایرانی صهیونیستی است تاکید کرد: ارتباط میان انتشار لیست دانشمندان ایرانی و ترور آنها جای سئوال جدی برایمان دارد.
 
به گزارش مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضائیه در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت دکتر شهریاری و اولین سالگرد شهادت دکتر علیمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: شهادت این اساتید برایشان افتخار بزرگی است و این راهی را که پیموده اند نورانی و انسان ساز است.
 
وی این اقدام را برای دشمنان برگی زشت و ناپسند دانست و گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که این گونه ترورها از جنس اقدامات صهیونیست ها است ولی باید بدانند با شهادت دانشمندان ایرانی نمی توانند خللی در اراده حجم گسترده کارشناسان و دانشمندان ایرانی داشته باشند.
 
ارتباط بین سازمان ملل و سازمان‌های ناظر بر انرژی هسته‌ای ایران
 
معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به حسن خلق و ویژگی‌های مثبت اخلاقی این دو شهید گفت: آنها در کار خود مصمم بوده و شهادت برایشان فیض کامل به شمار می آمد ولی با ترور این افراد که بدترین کارها در نظام کنونی جهان به شمار می رود، دشمنان صفحه سیاهی را در تاریخ از خود بر جای گذاشتند.
 
رئیسی در ادامه به ارتباط میان انتشار لیست دانشمندان هسته‌ای ایران از سوی برخی سازمان‌های بین المللی و متعاقب آن ترور این افراد گفت: برای ما این سئوال جدی است که چه ارتباطی بین سازمان ملل و همچنین سازمان‌های ناظر بر انرژی هسته‌ای ایران و این جریان ترور وجود دارد.
 
وی در خصوص پیگیری قضایی خون این شهدا نیز گفت: فعلاً موضوع در وزارت اطلاعات و دستگاههای اطلاعاتی در دست بررسی است ولی هیچ تردیدی نداریم که عاملین این ترور به سزای عمل خود خواهند رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها