کد خبر: ۷۹۵۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۱۶ دی ۱۳۸۹
رسانه سنگ است
وبلاگ میان این مسیر نوشت :


رسانه سنگ است

  رسانه ماهیتا" سنگ است ! هدفش هم پیشانی سران فتنه ! حتی اگر پینه ی سجده داشته باشد ! اگر چه به دستمال سبز و سیاه بسته شده باشد ! پدر مصلحت باشد یا پسرش !خواستید حمایت کنید ، پیشانی آنان را ببندید ! این راه ادامه دارد....

حتما فردا که هاشمی با قیاس مع الفارق از همه چیز !!! خود از صدر اسلام و انقلاب با امروز بنویسد که: " تاریخ ثابت کرده که هیچ یک ازهاشمیان اهل فتنه نبوده اند " و اصولا یک هاشمی فتنه نمی کند !، بعد هم خواص رسانه بنویسند: " هاشمی که از هاشمیان نیست "، دادگاه  ، اهالی رسانه را احضار میکند که ابتدا باید شجره نامه ی هاشمی را تقدیم می کردی.! و لابد کسی نباید فریاد کند که "شجره نامه را که ازهاشمی باید مطالبه کنید ." ! و هیچ کس اعتراض نکند که اثبات ادعا ابتدا از هاشمی بخواهید ! که آقایان ! اثبات برادری ما با پدر خواندگی هاشمی اثبات می شود و لاغیر.!!!!

 

آنچه باید گفته میشد قبلتر هاگفته شده و حجت تمام است . می خواهم از آرزوهای قضایی ام بنویسم !

 

دادگاه رسانه در جمهوری اسلامی یعنی اگر جراید فردا در مورد مهدی هاشمی نوشتند که :"پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد !" همان ساعت مدیرش احضار شود به جرم فریب افکار عمومی ، که تو به چه حقی مهدی را با پسر نوح مقایسه میکنی؟ مگر نمی دانی که هاشمی نوح نمی شود؟ هاشمی کجا و نوح کجا ؟ نوح که از فرزندش برائت جست و دستانش را میان طوفان محاکمه ی الهی نگرفت ! نوح فقط طالقانی بود ... من بعد تمام جوانب را بسنجید و تیتر بزنید !

 

دادگاه رسانه درجمهوری اسلامی یعنی اگر در سالگرد ۹ دی رسانه ای ننویسد و نگوید که هاشمی سکوت کرد ، برای توضیح پاره ای مسائل احضار شود !

 

دادگاه رسانه در جمهوری اسلامی یعنی ، اگر در ویژه نامه ی سالگرد ۹ دی سیما ، هنگام پخش تصاویر سران فتنه  ، عکس یکی حذف شد ، مسئول برنامه احضار شود که چرا عکس خاتمی را از کنار سران فتنه حذف کردید ؟ مگر نمی دانید مردم خشمگین می شوند ؟  مگر نمی دانید ملت چشم ندارند خاتمی نفس بکشد ؟ مگر نمی دانید خاتمی سَر سَر سران فتنه است ؟

 

رسانه وظیفه اش رساندن مردم به حقیقت است نه بیان وقایع ... رسانه سنگ است ،پیشانی سران فتنه را ببندید !

 

دادگاه رسانه در جمهوری اسلامی یعنی اگر کسی فردا نوشت که مشایی سرکرده ی فتنه ی آینده است ، مدیرش را بخواهند که چرا افکار عموم را منحرف میکنی؟ مگر مصلحت به این بزرگی را نمی بینی؟ چرا مردم را از تشخیص مصلحت دورکرده ای ؟ !!!   مگر سکوت خواص را ندیده ای ؟ مگر به تو یاد نمی دهند که آبها زیر کاه تشخیص مصلحت پنهان می شود؟ 

 

قوه قضا باید چنان نکته سنجی  و زیرکی کند نه چنین ! اینگونه اقتدار می افزایند نه چنان !

 

مفسد فی الارض را شلاق می زنند نه مصلح را !!

به شکایت دیوانگان عقلا را در بند نمی کشند !!

راه از نابلدان طریق نمی جویند!

کسی آمده بود بر بالین بیماری که به جرحی عفونتی بیرون کشد  ، مریض افتاد که تو اول طبابتت اثبات کن!

برادری حزب الله که ثابت است  ، دیگران هم که دیگر برادرانند !

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها