کد خبر: ۷۹۵۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
عابدینی در مصاحبه اختصاصی با گل:
با اینکه کمک مربیان ما راه بستن حملات تیم را به هرندی می گفتند اما او هیچ عکس العملی از خود نشان نداد. هرندی و نجفی سرپرست تیم حق حضور در تمرینات را ندارند
امیرعابدینی
ok

سایت گل- امیر عابدینی در مصاحبه با گل پس از شکست در حالی که بسیار خشمگین بود از تیمش شدیدا انتقاد نمود. او مقصر ردیف اول شکست تیمش را هرندی و ترکیب اشتباهش می داند و می گوید: با اینکه من سه بازیکن دفاع چپ برای شرکت در تمرینات به هرندی معرفی کردم اما او هیچکدام را نپسندید و حاصلش این شد که ما یک مدافع چپ در بازی با فجر نداشتیم و از مهدی کیانی استفاده نمودیم که او هم بسیار ضعیف بود و ما چهار گل را از سمت چپ دریافت کردیم.سهرابی بیشترین توپ را خراب کرد و نمی دانم چه اصراری بر بازی افشه بود؟ متوسل زاده در زمین راه می رفت اما چاوشی اواخر بازی به میدان آمد! البته جهانبخش هم هر چه که داشت برای تیم مایه گذاشت اما او تنها کاری از دستش بر نمی آمد. او از بازی میلاد فراهانی در کمال تعجب دفاع کرد و گفت : بهترین دروازه بانهای دنیا یک روز خراب می کنند اما فراهانی یک تنه بدون هیچ مدافع جلوی فجر ایستاد و اصلا مقصر در گلهایی که دریافت کرد نبود و تا آخر با روحیه ی یک دروازه بان حرفه ای از دروازه تیمش مراقبت کرد. او همچنین از عملکرد نظیف کار و به خصوص مهدوی تعریف کرد و گفت او به اندازه چند بازیکن دوید و از جان مایه گذاشت. به جز اینها و چاوشی و بروش همه ی بازیکنان پنج تا ده درصد از قرارداشان کم می شود، حتا دو سه بازیکن نیمکت نشین که برای رفتن به داخل زمین تعلل کردند.


آقای یاوری فقط با یک روش ساده به ما گل زد و با اینکه کمک مربیان ما راه بستن حملات تیم را به هرندی می گفتند اما او هیچ عکس العملی از خود نشان نداد. عابدینی صراحتا اعلام کرد که هرندی و نجفی سرپرست تیم حق حضور در تمرینات را ندارند و ضرف چهل و هشت ساعت آینده در مورد آنها تصمیم گیری می نمایم. او گفت: دیگر بیشتر از این نمی توانم به هرندی اعتماد کنم و فرصت کوتاه لیگ این زمان را به من نمی دهد. وقتی در باره گزینه های احتمالی از عابدینی می پرسیم می گوید که هنوز فکر نکردم،یعنی فکرش را هم نمی کردم که تیم به چنین وضعی دچار شود ولی مطمئنا جلالی و سایر اسامی که بر سر زبانها افتاده نخواهند بود.

عابدینی در عین عصبانیت اما از قویدل بابت خوش قولی اش در کمک های مالی قدردانی می کند و هیچ قصوری را فعلا متوجه او نمی داند.او می گوید که قویدل هر پیشنهادی داد آقایان رد کردند.بازیکن از لیگ پرتغال آورد هرندی گفت بدرد ما نمی خورد.نباید از حق گذشت و آنها را بی جهت مقصر قلمداد کنیم.اما اتفاقات حاشیه ای که در شیراز روی داد به تیم خسارت زد و من در حال بررسی آنها هستم. عابدینی آنقدر خشمگین است که دلش نمی خواهد صبر کند شاید کمی آرام شود و بعد تصمیم گیری نماید. عابدینی از دست هوادارانی که آنها را از هواداران به قول خودش سنتی داماش جدا می کند گله دارد و اتفاقات بازی با ملوان و پیامدهای پس از آن را یکی از دلایل از بین رفتن تمرکز تیم می داند. او می گوید گروهی به نام هوادار آمدند و هر چه دلشان خواست گفتند و ما را آواره ی این شهر و آن شهر کردند.

شما از ما نشنیده بگیرید اما گزینه های احتمالی سرمربی گری داماش یک گزینه خارجی است و یک داخلی به نام مهدی تارتار!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها