کد خبر: ۷۹۴۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
سرمربي ذوب‌آهن با وجود پيروزي برابر فولاد گفت:‌ کماکان استرس 6 باخت در بازيکنان ما وجود دارد.
 رسول کربکندي پس از پيروزي 2 بر يک تيمش برابر فولاد خوزستان گفت:‌ بازي را بسيار بد شروع کرديم، تعجب من از اين است که بازيکنان تيم ما در تمرينات بسيار سرحال، خوب و جدي کار مي‌کنند و در هر تمرين يکي دو بازيکن ما زخمي مي‌شود اما نمي‌دانم چرا در بازي‌ها اينقدر بد کار مي‌کنند.

وي افزود: رقيب شرايط بهتري در نيمه اول داشت. انتظار ما اين بود که در نيمه اول بازي با همان نتيجه يک بر صفر به پايان برسد و در نيمه دوم اشکالات خودمان را رفع کنيم و به نوعي به بازي برگرديم که اسماعيل فرهادي در دقيقه 1+45 با گلي که به ثمر رساند ما را به بازي برگرداند.

کربکندي يادآور شد: استرس شکست در 6 ديدار کماکان با ما وجود دارد و بازيکنان ما هنوز زير فشار اين مسئله هستند.

سرمربي ذوب‌آهن در پاسخ به اين سؤال که نقش داوري را در اين ديدار چقدر مؤثر مي‌بيند، عنوان کرد: صحنه گل شريفات در زاويه‌اي بود که ما قرار داشتيم و به نظرم آفسايد بود ولي گلي که فرهادي به ثمر رساند را از فيلمبردار پرسيدم و او گفت صحيح بوده است. بيش از اين در مورد اين مسئله نمي‌توانم صحبت کنم. اشتباهات گاهي در فوتبال به نفع ما و گاهي به ضرر ما است. شرايط فولاد را در نظر مي‌گيرم، آنها هم تحت فشار هستند اما در مورد داوري جايي صحبت مي‌کنم که محلي از اعراب داشته باشد و صحبت بيشتر در مورد اين مسئله را به کارشناسان واگذار مي‌کنم.

کربکندي در پاسخ به اين سؤال که 12 کرنر نصيب تيمش شد، اما هر بار در محوطه جريمه تنها دو سه بازيکن ذوب‌آهن حضور داشتند و نتوانستند از اين ضربات استفاده کنند، اظهار داشت‌: من وظايف را به بازيکنان گوشزد مي‌کنم. اين مسئله خواسته ما نيست اما استرس بازي باعث مي‌شود به وظيفه خود درست عمل نکنند.

وي در مورد اينکه علي گودرزي در اين ديدار نتوانست عملکرد خوبي از خود ارائه کند، يادآور شد: علي گودرزي و احمد محمدپور در اين بازي خوب نبودند. در نيمه دوم به آنها فرصت داديم بازي کنند و ببينيم که آيا مي‌توانند شرايط بهتري داشته باشند. محمدپور در نيمه دوم خيلي بهتر بود و به گودرزي هم گفتيم که لازم نيست جلو برود و بيشتر به کارهاي دفاعي بپردازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها