کد خبر: ۷۹۲۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند نوين گفت: در آينده روزي فرا مي‌رسد که تيم ملي ايران با ترکيبي کاملا اصفهاني به ميدان مي‌رود و اصفهان مي‌تواند در آسيا يکه تازي کند.
مهدي محمدي بعد از ظهر امروز در حاشيه تمرينات تيمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون گيتي‌پسند خود را به عنوان قدرت نخست آسيا مطرح کرده و با روندي که فوتسال اصفهان در پيش گرفته يقين داشته باشيد مي‌تواند آقايي خود را به آسيا ثابت کند.

وي با اشاره به صعود تيمش به مسابقات ليگ دسته يک فوتسال بيان کرد: در بازي با مقاومت چهارمحال کار سختي داشتيم چرا که حريف ما نيز تنها دو امتياز از ما کمتر داشت و با برد برابر ما مي‌توانست شانس زيادي براي صعود داشته باشد.

وي با بيان اينکه تيم‌ها در ليگ دسته دوم قدرت برابري داشتند، تصريح کرد: در بازي با مقاومت بازيکنان زحمت زيادي کشيدند و از نتيجه به دست آمده راضي هستم زيرا مهم سه امتياز بازي بود که به دست آمد.

سرمربي گيتي‌پسند نوين با بيان اينکه بازي در ليگ دو به نظر من حتي از ليگ دسته اول دشوارتر است، تاکيد کرد: فصل گذشته تکليف صعود تيم‌ها به ليگ دسته دوم چند هفته مانده به پايان مشخص شده بود اما امسال تا هفته پاياني چند تيم شانس صعود داشتند که دشوار بودن ديدارها را مشخص مي‌کند.

وي افزود: اميدوارم صعود به ليگ دسته اول جواب خوبي به اعتماد باشگاه باشد زيرا باشگاه تمام حمايت لازم را صورت داد و خوشبختانه اصفهان صاحب دو تيم در ليگ دسته اول فوتسال ايران شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها