کد خبر: ۷۹۲۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
مهمترین حرف کرانچار درباره تیمش به گل نزدن های بازیکنانش مربوط می شود و اینکه سپاهان فقط گل نمی زند.

 سایت گل - زلاتکو کرانچار بعدازبازی با نفت گفت:«بعد از اینکه نفت موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند ما تیم برتر میدان شدیم، ما فرصت های بسیاری داشتیم اما موفق نشدیم از آنها استفاده کنیم. یکی از این موقعیت ها گلی بود که به ثمر رساندیم. نمی دانم این گل چه مشکلی داشت که داور آن را مردود اعلام کرد. من از تیمم راضی هستم، ما کیفیت خوبی را ارائه می دهیم اما تنها مشکلی که داریم کم گل زدن است.»

اما مهمترین حرف کرانچار درباره تیمش به گل نزدن های بازیکنانش مربوط می شود و اینکه سپاهان فقط گل نمی زند.


این مساله با توجه به اینکه طلایی پوشان سه مهاجم خارجی خوب به نام های جواهیر سوکای،جالوویچ و بولکو  دارند و از مهاجمان ملی پوشی مثل محمد رضا خلعتبری و محمد غلامی سود می برند کمی عجیب است.

هر چند کرانچاردربازی دیروز  مقبال نفت به غلامی بازی نداد وخلعتبری را هم تعویض کرد اما به نظر می رسد با وجود این همه مهاجم خوب که هر کدام شان  در بازی های مختلف گل می زنند باید ایراد کاررا در خط هافبک تیم جست و جو کرد که ازکبود خلاقیت رنج می برد.

در خط هافبک سپاهان بعد از جدایی فابیو جانواریو و افت نسبی محرم نویدکیا، احمد جمشیدیان هم تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده و بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و عادل کلاه کج که بیشتر خصوصیاتی تدافعی دارند در تغذیه این مهاجمان کارامد عملکرد جالبی نداشته اند.

البته کرانچار همواره از سیستم 1-3-2-4 استفاده می کند  که دراین سیستم جا برای محرم نویدکیا باز است ونفراتی مثل جمشیدیان باید نیمکت نشین باشند یا عقب تر از دروازه رقیب بازی کنند.در این صورت شاید  فقط تغییر سیستم دوای درد سپاهان باشد که البته بعید است کرانچار به آن تن دهد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها