کد خبر: ۷۸۸۴۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
يک کارشناس فوتبال گفت:پيروزي تيم لبنان مقابل تيم ملي ايران با اختلاف يک گل تا حدود زيادي قابل پيش بيني بود و همه ما از اين موضوع ناراحت شديم ولي هيچکس از وقوع آن حيرت زده نشد.
صدر اظهار داشت:وقتي سرمربي تيم ملي ايران در خط حمله به کريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري دل بست و هر دو آنها در نيمه دوم تعويض شدند دانستيم همه نقشه هاي کارلوس کي روش براي گشودن دروازه لبنان با شکست مواجه شده است.

وي ادامه داد: محمد قاضي که در نيمه دوم جايگزين انصاري فرد شد در مقايسه با اين بازيکن، مهاجمي به کلي متفاوت به شمار مي رود، به طوريکه کي روش ترکيب اصلي خود را در خط حمله ابتدا بر پايه شوت ها ضربات پاي انصاري فرد شکل داده بود اما در نيمه دوم به نبرد فيزيکي و ضربه هاي سر قاضي دل خوش کرد که هيچيک از اين دو رويکرد کاملا متفاوت کارساز نشد.

کارشناس فوتبال گفت: استفاده از پژمان نوري در دفاع چپ نيز در ديدار مقابل لبنان جواب نداد و تعويض اين بازيکن در بين دو نيمه حاکي از شکست تاکتيک ديگر تيم ملي فوتبال ايران در اين بازي بود.

صدر افزود: استفاده از هافبک هاي قديمي و پا به سن گذاشته، منطقه آسيب پذيري را براي تيم ملي ايران به وجود آورد و علي کريمي، جوا نکونام و مسعود شجاعي با 32 يا 33 سال سن در اکثر نبردها مقابل بازيکنان جوان لبنان مغلوب شدند.

وي ادامه داد: تنها گل لبناني ها در بازي مقابل ايران با ضربه سر در محوطه 6 قدم يادآور پاشنه آشيل تيم ملي ايران در اين نقطه بود، جاييکه رحمتي باز هم از دروازه خارج نشد و مدافعي نيز وجود نداشت که توپ را دفع کند.

وي اضافه کرد: در کنار همه اين مسايل اهانت به سرمربي تيم ملي کشورمان در نشست خبري پس از بازي، آخرين ضربه غم انگيزي بود که بر پيکره شيفتگان تيم ملي قوتبال ايران وارد کرد، با اين اوصاف هنوز مي توان به آينده تيم ملي اميدوار بود و به جام جهاني 2014 برزيل انديشيد.

صدر در پايان اظهار داشت: چاره اي جز حمايت از تيم ملي فوتبال کشورمان نداريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها