کد خبر: ۷۸۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۲ دی ۱۳۸۹
پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از 17 دی‌ماه به میزبانی قطر آغاز خواهد شد.

به گزارش بی باک، بر روی اتویوس حامل بازیکنان تیم ملی ایران شعار "شاهزاده‌های پارسی" نقش بسته است.

امّا اینکه چه نسبت و شباهتی بین فوتبالیست های ایرانی با شاهزاده های پارسی وجود دارد تا لایق چنین عنوانی شده اند، نیاز به تامل زیادی ندارد بلکه تنها کافیست مفهوم و ماهیت حقیقی اغلب شاهزاده های تاریخ ایران را اندکی کنکاش نموده و پس از آن نیز قدری از تعصب ملی و شیوه زندگی برخی فوتبالیست ها گزارش کسب کنید تا به حقیقت این شعار بیشتر پی ببرید.

به قطع می توان گفت که اینها همان "شاهزاده های پارسی" به تمام معنا هستند که هنری جز حیف و میل کردن بیت المال و حاشیه سازی ندارند و الا هر عقل سلیمی تایید خواهد کرد که اگر هزینه های مصروفه برای فوتبالیست های ملی و لیگ برتر کشور عزیزمان ، برای یک دانشجو و محقق صورت می گرفت این روزها عده ای بظاهر خواص از اخم کردن غربیها اینچنین دلنگران نبودند.

اگر مسئولانی که ورزش را در فوتبال خلاصه کرده اند و وعده 150 سکه طلا از خزائن حاتم را به این قشر خاص داده اند، به جمهوریت نظاممان پایبندند باید رضایت همه مردم و حداقل ورزشکاران سایر رشته ها را نیز در اینگونه بریز و بپاشها در نظر می گرفتند و اگر به اسلامیت نظاممان معتقدند، کجای دین مقدس اسلام چنین اجازه ای به آنها داده است؟!

آیا این حیف و میل افسار گسیخته بیت المال توسط برخی مسئولین ورزشی، قرابتی با خوردن گوشت خوک و سگ ندارد؟!

بسیار جای تاسف است در کشوری که برخی موسسات فرهنگی و پژوهشی که قریب به چندین سال فعالیت علمی و تحقیقی داشته و سابقه درخشانی را در کارنامه خود دارند، بعد از نامه نوشتن های متعدد به مسئولین سطوح مختلف کشور، هیچ مسئول رده صدمی هم آنها را لایق ندانسته و حتی یک تماس تلفنی با آنها گرفته نمی شود تا ببیند دردشان چیست؟ مشکلشان کجاست؟ و حتی یک ریال نیز برای دوام آنها هزینه نمی گردد و به ناچار پژوهشگرانش در قبال مشکلات معیشتی کمر خم نموده و برای سروسامان دادن به زندگی خود تغییر شغل می دهند و البته صدای احدی هم در نمی آید، امّا برای تحریک غیرت و مردانگی عده ای امتحان پس داده مسئولین سر و پا می شکنند و از کیسه خلیفه خود شیرینی و حاتم بخشی می کنند.

آری فوتبالیست های ما همان شاهزادگان پارسی اند نه سربازان وطن و خادمین ملت و نظام،  والا همانند پهلوانانی چون همت، باکری، خرازی، زین الدین و... جانشان برکف دستشان برای عزت دین و کشورشان، سکه های طلا و شاهزادگان پارسی را تحقیر می نمودند و مشت محکم بر دهان اسراف کنندگان بیت المال می زدند و حداقل همچون ورزشکاران سایر رشته ها با اندک امکانات و توجهات، پرچم مقدس و پرافتخار کشور عزیزمان را در میادین مختلف به اهتزاز در می آوردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۵ دی ۱۳۸۹
۱
۰
افرين درود بر قلمت روشن فكرانه تر اين كه اين پولا رو خرج فوتسال يا كشتي كنن كه غيرتي ورزش ميكنن و پولو حلال مي كنن كه نرن واسه ازربايجان كشتي بگيرن
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۱۶ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۱
۰
کاملا صحیح است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۲۰ دی ۱۳۸۹
۰
۰
با سلام باید این مبالغ هنگفت از فوتبال کنار برود
پاسخ
ناشناس
TURKEY
۱۶:۰۲ - ۲۴ دی ۱۳۸۹
۰
۰
مؤافقم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۲۷ دی ۱۳۸۹
۰
۰
واقعا جاي تاسف است به خاطر اينكه از بين 16 كشور شركت كننده فقط تيم ملي ايران يك شعار نژادپرستانه انتخاب كرده و حقوق ساير هموطنان غير پارسي را كه بيش از نصف مردم ايران هستند زير پا گذاشته است.
يادمان باشد آذربايجان ستاره هاي كمي در فوتبال ايران نداشته و علي دايي و كريم باقري نمونه هاي بارز اين ستاره هاي جاودان هستند.
فراموش نكنيد عامل صعود ايران در بازي با كره شمالي دو گل زيباي كريم انصاري فرد بازيكن غيور آذربايجاني بود كه يكي را داور قبول نكرد و گرنه كار ايران خيلي سخت و دشوار مي شد. انصاري فرد ترك است نه پارس.
همين جواد خياباني بچه آذربايجان است كه گزارش هاي زيبايش به هر بازي بي جان هم روح مي بخشد.
آفرين بر خياباني كه از كريم انصاري فرد بعنوان يكي ديگر از دلاورمردان آذربايجان نام برد و از او به شايستگي تمجيد كرد.
پارسي خواندن تمام بازيكنان تيم ملي يك نژادپرستي به معناي واقعي است. تيم ملي نه تنها با اين كارش تفرقه ايجاد مي كند بلكه منجر به محروميت ايران در ساير بازي ها(بعد از جام ملتهاي آسيا) از سوي فيفا خواهد شد. زيرا وارد كردن مسائل شوونيستي در فوتبال نقض آشكار قوانين فيفاست.
خدا به داد همه ما برسد!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۸۹
۰
۱
بسیار مطلب بدی بود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۸۹
۱
۰
متاسفانه اصلا فوتبالیست ها شباهتی به شاهزاده های پارسی ندارند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها