کد خبر: ۷۸۷۵۳
زمان انتشار: ۲۳:۵۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
پس از ثبت نخستين شکست تاريخ فوتبال ايران به لبنان، رسانه‌هاي نوشتاري از حضور در ميکسد زون و گفت‌وگو با بازيکنان تيم ملي فوتبال خودداري کردند.
پس از آنکه تيم ملي ايران در سومين گام در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني با شکست برابر لبنان اميدهايش را براي حضور در برزيل کم‌رنگ کرد، رسانه‌هاي نوشتاري از جمله خبرگزاري‌ها و روزنامه‌ها با خودداري از حضور در ميکسد زون (مکان گفت‌وگوي بازيکنان با خبرنگاران) از انجام گفت‌وگو با بازيکنان تيم ملي فوتبال خودداري کردند.

اين تصميم در حالي گرفته شد که بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران در اردوي مجارستان در حرکتي عجيب با امضاي طوماري عليه رسانه‌ها، از گفت‌وگو با رسانه‌هاي گروهي خودداري کرده و به قول خود "رسانه‌ها را که محتاج انتشار گفت‌وگوهايشان هستند" را تحريم کردند.

ملي‌پوشان تيم ملي فوتبال که به خاطر قراردادهاي چند صد ميليوني و حتي ميلياردي‌شان زير فشار انتقاد رسانه‌ها و مقايسه‌شان با قهرمانان المپيک و پارالمپيک بودند، مدعي هستند که رسانه‌ها براي زنده بودن به انتشار گفت‌وگويشان با رسانه‌ها نياز دارند و اگر رسانه‌ها به رشته‌هاي ديگر بپردازند و فوتبال را با تمام حاشيه‌هايش کنار بگذارند، رجوع مخاطبان به رسانه‌ها کم مي‌شود و مردم ديگر علاقه‌اي به مراجعه به خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي کشور ندارند.

با اين حال پس از موفقيت بزرگ ورزش ايران در بازي‌هاي لندن و کسب مقام‌هاي يازدهم در پارالمپيک و هفدهم در المپيک، به نظر مي‌رسد رسانه‌ها اين بار قصد دارند به جاي برجسته‌سازي بازيکناني که سال‌ها از ارائه نمايش خوب‌شان در ميادين قاره‌اي و جهاني مي‌گذرد، به قهرماناني بيشتر بپردازند که با حداقل امکانات و پول افتخارات بزرگي را براي مردم ايران رقم مي‌زنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
بايد در فدراسيون فوتبال را تخته كرد فقط محلي شده براي گرفتن پول بيت المال و خيلي ها مانند من از اينكه حقشان از بيت المال خرج اين افراد ميشود راضي نيستند
پاسخ
samiii
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
ایول کی راضیه ؟؟؟؟ کاش عکس بازیکنهای فوتبال رو در کنار خودروهاشون منتشر میکردن
فاطمه از گیلان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
این رفتار خبرنگارا باید خیلی زودتر از این شروع میشد...
دیگه علاقه به فوتبال بین ردم ایران خیلی کمرنگ تر شده و مردم والیبال و ورزشهای دیگه رو ترجیح میدن....
پاسخ
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
امیدوارم همین طور بشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها