کد خبر: ۷۸۷۵۱
زمان انتشار: ۲۳:۵۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 1978 آرژانتين گفت: تيم ملي ايران در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني در دوره هاي گذشته به بحرين باخته بود اما شکست مقابل لبنان، از شکست برابر بحرين بدتر است.
 حشمت الله مهاجراني سه شنبه شب در گفت و گو با ايرنا ضمن بيان اين مطلب افزود: اگر برابر تيم لبنان هم پيروز مي شديم مي گفتم ما با اين تيم به جايي نمي رسيم.

وي افزود: بازيکنان تيم ايران، امروز نمايش بسيار ضعيفي داشتند، گويا کادر فني برنامه اي براي هدايت اين تيم نداشته و ندارد.

وي افزود: سير صعودي و رشد تيم ملي فوتبال ايران پس از راهيابي به جام هاي جهاني 1998 فرانسه و 2006 آلمان متوقف شد و در حال حاضر در سراشيبي سقوط قرار داريم.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران معتقد است، تيم ملي به رغم در اختيار داشتن بازيکنان به اصطلاح مطرح، به هيچ وجه خوب و چشم نواز فوتبال بازي نمي کند و حتي قدرت ندارد تيم ملي لبنان را که از تيم هاي دسته چندم آسيا است را شکست دهيم.

مهاجراني با بيان اينکه اين تيم به يک تغيير اساسي نياز دارد، اظهار داشت: از قبل هم توقعي از اين تيم سردرگم نمي رفت چرا که معتقدم تيم ملي همانند پرسپوليس دچار بحران روحي است.

وي با اشاره به نتايج ضعيف پرسپوليس در ليگ برتر و مقايسه آن با تيم ملي اضافه کرد: در تيم ملي بازيکنان نه کار گروهي مناسب دارند و نه کار تاکتيکي درست، همان مساله اي که کادر فني و بازيکنان پرسپوليس در ليگ برتر با آن دست به گريبان هستند.

وي گفت: تيم ملي فوتبال ايران به يک ناجي احتياج دارد. تيم ملي ما در سال هاي اخير با شجاعت، غيرت و خلاقيت بازيکنانش توانست کارهاي بزرگ انجام دهد و متاسفانه امروز اسطوره اي همانند خداداد عزيزي نداريم که ما را از اين بحران خارج کند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 1978 آرژانتين ادامه داد: تيم ملي به نسبت گذشته از امکانات نرم افزاري و سخت افزاري زيادي بهره مي برد که در گذشته اين امکان براي مربيان و بازيکنان مهيا نبود.

وي گفت: سوال اين است چرا با اين وضعيت نتيجه نمي گيريم. لبنان شانسي براي صعود از اين گروه ندارد اما مي تواند براي تيم هاي ديگر مشکل درست کند که امروز اين مهم را براي ايران بوجود آورد.

به اعتقاد وي، مسوولان فدراسيون فوتبال و کادر فني تيم ملي بايد هرچه سريع تر نقايص تيم را برطرف کنند تا در ادامه از راهيابي به جام جهاني 2016 برزيل باز نمانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها